اخبار داغ

علت عدم‌دعوت از شورای بخش چیست؟

بی‌توجهی به مشکلات مردم در سفر استاندار به درمیان/ مسئولان از چه هراس دارند؟

بی‌توجهی به مشکلات مردم در سفر استاندار به درمیان/ مسئولان از چه هراس دارند؟
رئیس شورای اسلامی بخش گزیک از عدم‌دعوت به جلسات با حضور استاندار گلایه کرد و گفت: ما فقط مشکلات مردم را مطرح می‌کنیم اما به نظر می‌رسد مسئولان دلشان نمی‌خواهد مشکلات مردم مطرح شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نوراحمد اسماعیلی رئیس شورای اسلامی بخش گزیک شهرستان درمیان در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: در سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان درمیان که 13 اسفندماه‌جاری انجام شد، فرمانداری درمیان از شورای بخش گزیک برای حضور در جلسات دعوت نکرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: فرمانداری شهرستان درمیان دلیل عدم‌دعوت از شورای اسلامی بخش گزیک را مطرح کند.

,

رئیس شورای اسلامی بخش گزیک تصریح کرد: هنوز علت عدم‌دعوت را نمی‌دانم اما فکر می‌کنم به دلیل مصاحبه‌ای که درباره مشکلات مردم انجام دادم، من را دعوت نکردند چراکه مسئولان دلشان نمی‌خواهد مشکلات مردم مطرح شود.

,

اسماعیلی با بیان این‌که هنوز مشکلات مردم حل نشده است افزود: مسئولان از چه هراس دارند که شورای بخش را به جلسات دعوت نمی‌کنند؟

,

وی تأکید کرد: اگر استاندار برای حل مشکلات مردم می‌آید که باید نمایندگان مردم در جلسات حضور داشته باشند.

,

رئیس شورای اسلامی بخش گزیک گفت: من فقط گفتم مشکلات راه، آب و سایر مشکلات مردم را حل کنید. آیا این مطالب سیاسی است؟ آیا نباید این مسائل در حضور استاندار و مسئولان کشوری مطرح شود؟

,

اسماعیلی با بیان این‌که همه مردم نمی‌توانند در جلسات حضور داشته باشند بلکه نماینده دارند تا در جلسات حرف آن‌ها را بیان کند تصریح کرد: وقتی از شورای اسلامی بخش که نمایندگان مردم هستند در جلسات دعوت نکردند، چه کسانی می‌خواستند مشکلات مردم را مطرح کنند؟ آیا مسئولان می‌خواستند کم‌کاری خودشان را در حضور استاندار مطرح کنند؟

,

وی اظهار کرد: شنیدم گفتند علیه اصلاح‌طلبان صحبت کردی در صورتی که من به جناح‌های سیاسی کاری ندارم و فقط مشکلات مردم را مطرح کرده‌ام. مصاحبه من در رسانه موجود است و مردم می‌توانند قضاوت کنند که من درباره چه مطلبی صحبت کردم.

,

رئیس شورای اسلامی بخش گزیک گفت: من سیاسی نیستم و علیه جناح سیاسی صحبت نکردم بلکه فقط دنبال حل مشکلات مردم هستم.

,

اسماعیلی افزود: اگر بحث امنیت است که نمی‌خواستیم آسیبی به استاندار برسانیم!

,

وی اظهار کرد: مشکلاتی که قبلا بیان کردیم، هنوز حل نشده و مسئولان پیگیری نکردند و در جلسه‌ای که با حضور استاندار در فرمانداری درمیان برگزار شده نیز مشکلات مردم مطرح نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه