اخبار داغ

نماینده تبریز مطرح کرد؛

پیش‌بینی‌نشدن پروژه عمرانی جدید در بودجه ۱۴۰۰/ امیدواری برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

پیش‌بینی‌نشدن پروژه عمرانی جدید در بودجه ۱۴۰۰/ امیدواری برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
احمد علیرضابیگی در خصوص بودجه سال آینده گفت: پیش بینی ما این است که بودجه ۱۴۰۰ منجر به تورم کمر شکنی خواهد شد. به نظر نمی آید که از تحرک قابل توجهی از رهگذر بودجه ۱۴۰۰ در پروژه های عمرانی ببینیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، احمد علیرضابیگی با اشاره به در نظر گرفته نشدن پروژه های عمرانی جدید برای سال آینده در لایحه بودجه دولت اظهار داشت: کلیات بودجه ۱۴۰۰ کشور پروژه محور نیست؛ ضمن اینکه ردیف پروژه های عمرانی بقدری ناچیز بود که دولت نمی تواند پروژه جدیدی شروع کند بلکه در حد نگه داشت پروژه های فعلی می‌تواند ایفای نقش کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

وی با اشاره به کسری های بودجه دولت گفت: دولت در سطح طراز عملیاتی‌ بودجه شاید ۳۲۰ هزار میلیارد تومانی کسری بودجه دارد که جبران آن را موکول به یکسری درآمدها کرده و تلاش می کند تا کسری ها را از طریق استقراض بصورت انتشار اوراق عرضه یا چاپ اسکناس برطرف کند.

,

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس افزود: پیش بینی ما اینست که بودجه ۱۴۰۰ منجر به تورم کمر شکنی خواهد شد. به نظر نمی آید که تحرک قابل توجهی از رهگذر بودجه ۱۴۰۰ در پروژه های عمرانی ببینیم؛ کل رقمی که در این رابطه منظور شده ۱۱ هزار میلیارد تومان است که در مقایسه با بودجه سال ۱۳۹۹ که ۱۸ هزار میلیارد تومان بود، کاهش وجود دارد؛ آنهم در حالی که بودجه موجود ۳ برابر بودجه سال ۱۳۹۹ است.

,

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز توضیح داد: در خصوص کمک دولت به صندوق تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی رقم های خوبی در نظر گرفته شده که فکر کنم با ۹۰ هزار میلیارد تومان در شرایط موجود، همسان سازی را بتواند برطرف کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه