اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

۱۹۶۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند

۱۹۶۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹۶۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند به پویش ایران مهربان اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم در این پویش، ۲۰ هزار حامی جدید به جمع حامیان طرح اکرام و محسنین اضافه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان ما ، حسین دشتی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل در حاشیه نشست سراسری زنده فرمانده بسیج مستضعفین با فرمانده هان بسیج و مدیران کل کمیته امداد امام خمینی(ره) که بصورت ویدئو کنفرانس در اردبیل برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار سبلان ما به کلیات پویش ایران مهربان اشاره کرد و گفت: این طرح در راستای کمک به ایتام و دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما, سبلان ما,

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه هم اکنون 1960 یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل قرار دارند به میزان دریافتی این دانش آموزان اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی به هر کودک یتیم مبلغ 275هزار تومان کمک هزینه پرداخت می شود که با توجه به تورم موجود این میزان کمک مالی بسیار ناچیز است بنابراین در پویش ایران مهربان درصدد هستیم تا با جذب حامیان نیکوکار این میزان حمایت مالی را به 700هزار تومان در ماه برسانیم.

,

دشتی به میزان پرداختی به دانش آموزن تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تحت عنوان طرح محسنین نیز اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی به هر دانش آموز تحت پوشش نیز مبلغ 180هزار تومان پرداخت می شود که درصدد هستیم با جذب حامیان مردمی، این میزان را نیز تا مبلغ 500هزار تومان افزایش دهیم.

,

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل با بیان اینکه پویش ایران مهربان همزمان با ایام سالروز ولادت حضرت علی(ع) در استان اردبیل آغاز شده است گفت: این پویش مردمی تا سالروز شهادت حضرت امیرالمونین(ع)  ادامه خواهد داست.

,

وی افزود: بنا داریم تا مدت زمان مقرر با کمک بسیج مستضعفین و مردم نیکوکار 20هزار حامی جدید شناسایی کنیم تا  ضمن تامین اهداف پویش ایران مهربان ، شاهد جهشی بزرگ در جذب حامیان طرح اکرام و محسنین در استان اردبیل شویم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه