اخبار داغ

عضو کمیسیون برنامه , بودجه مجلس:

فعالیت جزیره‌ای آفت عملکرد اقتصادی دولت است

فعالیت جزیره‌ای آفت عملکرد اقتصادی دولت است
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: فعالیت جزیره‌ای و موازی‌کاری‌ها به آفتی برای عملکرد اقتصادی دولت تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن‌پور بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: باید از زوایای مختلف به مشکلات و چالش‌های مربوط به حوزه اقتصادی پرداخته و آن‌ها را واکاوی و رصد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی خاطرنشان کرد: از طرفی نباید نقش و تاثیر تحریم‌های اقتصادی را در معیشت و زندگی مردم نادیده گرفت، اما از طرف دیگر نباید در بیان مشکلات سیاه‌نمایی کرده و مردم را ناامید کرد.

,

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: از سویی با وجود تنگاهای اقتصادی باید گفت در سال جاری گام‌های فراخی در حل برخی از چالش‌های پیش‎روی این عرصه برداشته شده که از آ نجمله می‌توان به بی‌نیازی کشور از واردات فولاد و فراهم شدن زمینه صادرات این کالا به خارج از کشور اشاره کرد.

,

حسن‌‌پور بیگلری تاکید کرد: با این وجود عملکرد دولت در حوزه اقتصادی و بخش مربوط به معیشت مردم در سال 99 به هیچ عنوان قابل دفاع نیست، آن هم در حالی که مردم هر آنچه دارند را در طبق اخلاص نهاده و با نظام همراهی می‌کنند.

,

وی با انتقاد از عدم همسویی و هماهنگی تیم اقتصادی دولت، افزود: متاسفانه در دولت هر کسی خود جداگانه عمل کرده و بخشی از توان و وقت صرف پرداختن به تخریب و حاشیه‌ها می‌شود، از طرفی موازی‌کاری‌ها و عملکرد جزیره‌ای مشکل‌ساز شده است.

,

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در جبهه جنگ اقتصادی برای فائق آمدن به مشکلات، عبور از بحران‌ها، تحریم‌ها و تکانه‌‌های اقتصادی به فرماندهی واحد نیاز داریم.

,

حسن‌‌پور بیگلری بیان کرد: در حالی فرماندهی واحد در حوزه اقتصادی و تصمیم‌گیری توسط یک فرمانده و الزام همگان به اجرای آن راه‌حل برون رفت از مشکلات اقتصادی است که متاسفانه این مهم تاکنون در کشور ما محقق نشده است.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه