اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات استان البرز:

۷۷ نفر در روز اول ثبت نام انتخابات شورای شهر البرز نام نویسی کردند/ ۸ نفر از داوطلبان زن هستند

۷۷ نفر در روز اول ثبت نام انتخابات شورای شهر البرز نام نویسی کردند/ ۸ نفر از داوطلبان زن هستند
نور محمد فردی گفت: در پایان روز نخست انتخابات شورای شهر استان البرز، ۷۷ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶۹ نفر مرد و ۸ نفر زن هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس ستاد انتخابات استان البرز  شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در اولین روز از ثبت نام شورای اسلامی شهر ۷۷ نفر در سطح استان ثبت نام کردند که از این تعداد ۶۹ نفر مرد و ۸ نفر زن هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
نورمحمد فردی افزود: از طرفی تعداد ۳۵ نفر معادل ۴۵ درصد به صورت حضوری در فرمانداری ها و تعداد ۴۲ نفر معادل ۵۵ درصد به صورت مکانیزه ثبت نام کردند.
,
 
,
وی اظهار داشت: داوطلبان ثبت نام شورای شهر از نظر تحصیلات ۵۲ نفر دارای مدرک تحصیلی لیسانس و ۲۰ نفر دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس ۳ نفر دارای مدرک دکتری و یک نفر دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم و یک نفر هم دارای تحصیلات حوزوی هستند.
,
 
,
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: از امروز ۲۰ اسفند تا روز سه شنبه آینده ۲۶ اسفند از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر هر روز در کلیه فرمانداری ها ثبت نام از افراد واجد شرایط شورای اسلامی شهر صورت می گیرد.
,
 
,
نور محمد فردی در خاتمه با اشاره به اینکه جهت سلامت خود و خانواده توصیه می شود ترجیحا از طریق غیر حضوری ثبت نام به عمل آید، خاطر نشان داشت: کلیه امکانات و تجهیزات جهت ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر در فرمانداری ها مهیاست.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه