اخبار داغ

مدیر موسسه رزمندگان اسلام و راهیان کوثر استان زنجان:

۱۱ اثر از استان زنجان، منتخب مرحله دوم جشنواره شهید باهنر شدند

۱۱ اثر از استان زنجان، منتخب مرحله دوم جشنواره شهید باهنر شدند
مدیر موسسه علمی- آموزشی رزمندگان اسلام و راهیان کوثر استان زنجان گفت: در مرحله دوم جشنواره کشوری شهید باهنر با محوریت برترین کلاس مجازی 11 اثر از استان زنجان، منتخب و برگزیده شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: دومین دوره جشنواره کشوری شهید باهنر با محوریت برترین کلاس مجازی در سال تحصیلی 1400-1399 برگزار شد که 16 اثر در مرحله اول از استان زنجان برگزیده شده بودند و در مرحله دوم نیز 11 اثر از این استان برگزیده شده و حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به مقام‌های کسب‌شده توسط استان زنجان در مرحله دوم جشنواره خاطرنشان کرد: خانم‌ها بیات (پایه پنجم- رتبه اول) ، عبدی (پایه پنجم- رتبه دوم) ، محمدی (پایه اول- رتبه اول) ، ابراهیم‌خانی (پایه دوم- رتبه دوم) ، اجاقلو (پایه دوم- رتبه سوم) ، عباسی (پایه اول- رتبه چهارم) ، هاشمی (کلاس پنجم- رتبه دوم) ، مقدم (کلاس چهارم- رتبه سوم) ، چراغی (کلاس اول- رتبه سوم) ، رضایی (پایه نهم- رتبه دوم) و شمعدانی (پایه هشتم- رتبه دوم) در این مرحله، موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

,

رجبی افزود: این جشنواره با برگزیده شدن تدریس‌های برتر مجازی که در ایام کرونا توانسته بود انتقال مفاهیم بهتر و جامع‌تری را با شیوه‌های تدریس نو به دانش‌آموزان انتقال بدهد، پایان یافت.

,

مدیر موسسه علمی- آموزشی رزمندگان اسلام و راهیان کوثر استان زنجان گفت: ایجاد زمینه‌های لازم برای بروز، پرورش و رشد خلاقیت معلمان و دبیران در تدریس، حمایت و هدایت معنوی و مادی دبیران خالق، آماده‌سازی دبیران برای ورود به کلاس‌های آنلاین و مدرسه مجازی و همچنین تولید محتوای استاندارد آموزشی از اهداف این جشنواره است.

,

وی ضمن عرض تبریک و آرزوی توفیق و سعادت در کسب علم و دانش به تمام معلمان این مجموعه ابراز کرد: مرحله اول جشنواره شهید باهنر در پاییز ۹۹ برگزار شده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه