اخبار داغ

در آستانه انتخابات ۱۴۰۰؛

انتصاب یک زن برای معاونت سیاسی در اسدآباد!/تلاش دولت تدبیر و امید برای القای اهمیت دادن به بانوان برای جمع آوری رأی از طیف تاثیرگذار در انتخابات!

انتصاب یک زن برای معاونت سیاسی در اسدآباد!/تلاش دولت تدبیر و امید برای القای اهمیت دادن به بانوان برای جمع آوری رأی از طیف تاثیرگذار در انتخابات!
بعد از 50 روز بلاتکلیفی و خالی بودن پست معاونت سیاسی فرمانداری در این شهرستان، انتصابی یک زن اقدامی عجیب و در عین حال بدون در نظر گرفتن افکار عمومی مردم اتفاق افتاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، بیستم اسفند امسال در آخرین روزهای خدمت دولت تدبیر و امید، و در آستانه انتخابات ۱۴۰۰، با حضور ابوالقاسم الماسی، مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان دو معاون فرماندار اسدآباد معارفه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

لیلا امیدی که پیش‌ از این پست معاونت امور عمرانی و برنامه‌ریزی شهرستان را بر عهده داشت، با تصمیم استاندار همدان به‌عنوان معاون امور سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری منصوب و معارفه شد.

,

همچنین رشید آبیار که پیش‌ازاین در واحدهای سیاسی و اجتماعی فرمانداری مشغول خدمت بود، باتدبیر مسئولان استانی دولت یازدهم به‌عنوان معاون امور عمرانی و برنامه‌ریزی منصوب و معارفه شد.

,

این انتصابات در حالی در روزهای آخرین عمر دولت تدبیر و امید اتفاق افتاد که گویا مسئولان استان و شهرستانی در انتخاب و انتصاب افراد بدون در نظر گرفتن تخصص آنان را در پستی گمارده‌اند.

,

رشید آبیار در طول خدمتش دارای پست‌های چون بخشدار، کارشناس مسائل سیاسی، اجتماعی ، دبیر مواد مخدر، بوده و این در حالی است لیلا امیدی قبل از معاونت عمرانی فرمانداری دریکی از مدارس به‌عنوان شخصیتی فرهنگی مشغول خدمت بوده و امروز در پست معاون سیاسی منصوب شده است.

,

ضمن تبریک انتصاب خانم امیدی و آقای آبیار به‌عنوان معاونین سیاسی و عمرانی چند سؤال از آقای استاندار و فرماندار به‌عنوان نمایندگان دولت تدبیر و امید در این شهرستان مطرح است که: چرا آقای استاندار نماینده دولت تدبیر و امید در استان همدان، چرا در این روزهای آخر عمر این دولت و البته در آستانه انتخاباتی مهم ریاست جمهوری چنین انتصاب بی‌حساب‌وکتابی را موجب شد؟.

,

چرا بعد از 50 روز بلاتکلیفی و خالی بودن پست معاونت سیاسی فرمانداری در این شهرستان، چنین انتصابی اتفاق می‌افتد و اگر قرار بر این بود که خانم امیدی به‌عنوان معاون سیاسی معارفه شود، چرا شهر را 50 روز بلاتکلیف در این پست گذاشتند؟

,

و اگر قرار بود که نیروی بهتری بگمارید، برای تنویر افکار عمومی به‌صورت شفاف بفرمایید که چراکه این امر را انجام ندادید؟!

,

اینکه در انتخابات پیش رو چه اتفاقی خواهد افتاد که این‌گونه اصلاح‌طلبان در این شهرستان نیروی غیرمتخصص وارد پست‌های مدیریتی این‌چنینی کردند.

,

تصمیمات این‌چنینی در پشت درب‌های بسته، بسته ماند و نتیجه آن شد انتصاب یک شخص با سبقه فرهنگی به‌عنوان معاون سیاسی و شخصی باسابقه سیاسی در پست معاونت عمرانی!

,

دیگر اینکه انتصاب آقای آبیار و خانم امیدی که در پست‌های غیرتخصصی، آیا به صلاح مردم و توسعه شهر است؟ چراکه بعد از انتصاب خانم امیدی در معاونت عمرانی فرمانداری حداقل پیچ‌وخم کار دستش آمده بود و به‌یکبار وی را در پستی که نیاز به داشتن سابقه کاری دارد، گماشتن ِبه صلاح است!؟

,

به طور قطع پست معاونت سیاسی برای یک خانم مناسب نیست؛ درایام انتخابات که شبانه روزی کار باید دنبال شود، برای یک خانم مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت یا در مسائل و مشکلات با ریشه امنیتی، حضور میدانی یک خانم به عنوان هماهنگ کننده امورات در کف میدان تقریبا غیرممکن است.

,

تصور کنید در مسئله ای مثل درگیری های ۹۶ ، نفر اول مدیریت کننده در میدان، معاون سیاسی امنیتی فرماندار است، به نظر شما این پست مناسب یک خانم می باشد و اصولاً وی می تواند از عهده این مسئولیت برآید ؟!

,

آنچه از این انتصاب و انتصاب های مشابه در استان برمی آید، تلاش دولت تدبیر و امید برای القای این نکته است که به بانوان مسئولیت داده و اهمیت دارند، شاید که بتوانند سبد رای این طیف تاثیرگذار را برای خود در انتخابات داشته باشند .

,

عملیات روانی و رسانه ای که با واسپاری مسئولیت ها و پست های غیرتخصصی و نامناسب برای بانوان در استان همدان، همراه شده است.

,

کاش کمی هم با مردم صادق باشیم . اگر در ادعاهایتان صادق بودید، از وزرا شروع می کردید و حداقل یک وزیر برای این کار معرفی می کردید یا ادارات و مجموعه های مناسب را در اختیار خانم ها قرار می دادید نه پست ها و مسئولیت های چالشی و نامناسب را. ‌

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه