اخبار داغ

رئیس قوه مقننه در تبریز مطرح کرد؛

آذربایجان، فخر ایران اسلامی / سایه ناترازی در کسری بودجه عملیاتی بر سر مردم

آذربایجان، فخر ایران اسلامی / سایه ناترازی در کسری بودجه عملیاتی بر سر مردم
همایش بین المللی شهید شیخ محمد خیابانی با حضور و سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار، محمدباقر قالیباف در این همایش با بیان اینکه شیخ محمد خیابانی از اسوه های خطه آذربایجان است، افزود: افتخار می کنیم به آذربایجان غیور؛ آذربایجانی که در همه عرصه ها پیشرو و اول است.به خصوص در مبارزات تاریخی در سایه مجاهدت و ایستادگی در راه حق، آن هم با شخصیت های مختلف در حوزه های مختلف.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار،,

وی افزود: تاریخ سازی مردم آذربایجان مایه فخر و مباهات ایران اسلامی و ملت است، چه در دوران مشروطه، چه در مبارزات انقلاب و پیروزی انقلاب اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس.

,

مردم باوری، رمز موفقیت یک کشور در عرصه های مختلف

, مردم باوری، رمز موفقیت یک کشور در عرصه های مختلف,

رئیس قوه مقننه ادامه داد: تحلیلی بر روند مبارزات تاریخی ایران اسلامی نشان می دهد هیچ ملت و هیچ گروهی در هیچ زمانی به وطن فروشان بها نداده و سر تعظیم در مقابلشان خم نکرده است. این روحیه در تاریخ ایران اسلامی به وضوح عیان است و یکی از درس های بزرگ تاریخ این کشور همین روحیه استقلال و استکبار ستیزی است.

,

وی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی با تبعیت از مکتب دینی و پیروی از رهنمودهای خمینی کبیر، انقلاب را به ثمر نشاندند، انقلابی که با تکیه بر مردم باوری پا گرفت و همچنان با قدرت به پیش می رود. ما هم وظیفه داریم این راه را ادامه دهیم و برپایه مردم باوری کشور را مدیریت کنیم.

,

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هر جا موفقیتی در کشور استحصال شده بی شک متکی بر وعده های الهی بوده و مردم هم در عرصه و میدان بوده اند و هر کجا هم ضعف و قصوری بوده بدان معناست از این دو اصل فاصله داشتیم.

,

وی گفت: ما در مجلس یازدهم به عنوان مجلسی انقلابی با زیست مومنانه، روحیه انقلابی، وحدت و تکیه بر سنن الهی و مردم باوری تلاش می کنیم کشور را به سوی تعالی و پیشرفت سوق دهیم.

اعتماد به مردم، ضامن پیشرفت ها و موفقیت های کشور

 قالیباف؛ رئیس قوه مقننه با اشاره به مشکلات کشور گفت: در حوزه اقتصاد، مهم ترین اشکال این است که اقتصاد را به مردم واگذار نکردیم، در حالی که هر کجا مردم در میدان بوده اند، موفقیت ها هم چشمگیر بوده است.

,
,
, اعتماد به مردم، ضامن پیشرفت ها و موفقیت های کشور,
,
,

وی با بیان اینکه مجلس هم به دنبال رفع این اشکالات و میدان دادن به مردم است، گفت: مردم باوری اصلی است که موفقیت ها را به ثمر نشانده و کشور را به تعالی می رساند.

سایه ناترازی در کسری بودجه عملیاتی بر سر مردم

رئیس قوه مقننه اضافه کرد: آنچه امروز مردم را به زحمت و تکلف انداخته است، ناترازی در کسری بودجه عملیاتی است از این رو نیازمند اصلاح است. مجلس هم برای اصلاح بودجه ۱۴۰۰ گام های اساسی برداشته شده است.

,
,
, سایه ناترازی در کسری بودجه عملیاتی بر سر مردم,
,
,

وی تاکید کرد: انضباط و شفافیت، اشتغالزایی و کمک به معیشت مردم را در اصلاح ساختار بودجه ۱۴۰۰ در اولویت قرار دادیم، هر چند اصلاح ریشه ای به ۳ تا ۴ سال زمان نیاز دارد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه