اخبار داغ

فرماندار بناب:

صادرکنندگان؛ سربازان و جهادگران عرصه جنگ اقتصادی/ قوانین دست و پا گیر برای صادرکنندگان باید مرتفع شود

صادرکنندگان؛ سربازان و جهادگران عرصه جنگ اقتصادی/ قوانین دست و پا گیر برای صادرکنندگان باید مرتفع شود
فتحی گفت: در شرایط فغلی اقتصادی کشور، تولید و صادرات نقش مهم در بهبود شرایط دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انعکاس بناب، شهریار فتحی فرماندار بناب صبح امروز در آئین تجلیل از صادرکنندگان شهرستان با اشاره به اقتصادی و صنعتی بودن بناب گفت: شهرستان بناب با توجه به جمعیت بالغ بر ۱۴۵ هزار نفر و در محور مواصلاتی بودن در جنوب استان از یک استراتژی خوبی برخوردار می باشد که مردمان تلاشگر و این سرزمین از این فرصت و موقعیت استفاده نموده و بناب را به جایگاه قطب اقتصادی رسانده اند که جای بسی افتخار می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انعکاس,

وی با تاکید بر پیشرفت حال حاضر شهرستان افزود: با وجود تحریم های ظالمانه دشمن که شاید بعد از حمله مغول به کشور تا به الان اینگونه مورد بی رحمی و ضربه نخورده بود که با تلاش صنعت گران و صادرکنندگان دشمنی آنها نافرجام ماند.

,

فرماندار بناب از جان فشانی و ایثار تولیدکنندگان و صادرکنندگان یاد کرد و گفت: در شرایط فعلی جامعه که یک جنگ اقتصادی تمام عیار بوجود آمده است ۵ هزار و ۷۰۰ نفر در کارخانجات بناب مشغول به کار هستند که این خود در شرایط فعلی کمک بزرگی از سوی تولید کنندگان در چرخه اقتصادی می باشد.

,

فتحی همچنین در ادامه اظهار داشت: تلاش های شبانه روزی بخش خصوصی چه در تولید و چه در صادرات مانند سایر بخش ها بصورت مجاهدانه، که در شرایط کرونایی و جنگ اقتصادی فعلی قابل ستایش می باشد که با تمام و کمال ایثارگری اقتصادی نمودند تا چرخه اقتصادی را به حرکت در بیاورند.

,

نماینده عالی دولت در شهرستان در خاتمه از قوانین دست و پا گیر صادرکنندگان عنوان کرد و افزود: از نماینده مردم بناب درخواست داریم که نسبت به قوانین دست  و پا گیر در مجلس و کمیسیون اقتصادی چاره ای بیاندیشند تا صادرکنندگان اشتیاق بیشتری به صادارات داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه