اخبار داغ

رییس پلیس راهور استان یزد خبر داد

شناسایی نزدیک به ۱۵۰۰ راننده پرخطر در استان یزد

شناسایی نزدیک به ۱۵۰۰ راننده پرخطر در استان یزد
زارع گفت: در سال جاری حدود یک هزار و ۴۵۰ راننده پرخطر در استان شناسایی و به آنها پیامک داده شد و ۷۵۰ دستگاه خودرو این رانندگان نیز در پارکینگ‌ها توقیف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سرهنگ مهدی زارع پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با بیان اینکه رانندگان پرخطر در استان یزد ۵ درصد از رانندگان استان یزد را شامل می‌شوند، گفت: متاسفانه اقدامات این رانندگان منجر به تصادفات مرگبار در استان یزد می‌شود که کنترل آنها باید با تجهیزاتی از دوربین کنترل سرعت ودوربین‌های هوشمند انجام گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
وی ادامه داد: زمانی که دوربین‌های کنترل سرعت در استان نصب شد با کاهش چشمگیر ۴۰ درصدی تصادفات در استان مواجه شدیم اما پس از آن عادی شدن دوربین‌ها و مشخص شدن محل آنها برخی تنها در جلوی دوربین قانون را رعایت می‌کردند و بعد از عبور از دوربین، اقدام به تخلف می‌کردند.
,
 
,
رییس پلیس راهور استان یزد عنوان کرد: در سال جاری با اینکه دوربینی به شهر اضافه نشد اما دوربین ۶ محل در یزد جابه جا شد و تمام زودگذرهای داخل شهر یزد مجهز به دوربین شدند و تمام زودگذرها امن شدند که همین موضوع موجب به صفر رسیدن فوتی‌های تصادفات در زیرگذرها و کاهش تصادفات بود.
,
 
,
زارع ادامه داد: با همراهی دادستان استان، حکم توقیف سه ماهه برای این ۵ درصد رانندگان پرخطر استان گرفته شد و در سال جاری حدود یک هزار و ۴۵۰ راننده پرخطر در استان شناسایی و به آنها پیامک داده شد و ۷۵۰ دستگاه خودرو این رانندگان نیز در پارکینگ‌ها توقیف شد و عموما از یک ماه تا سه ماه در توقیف پلیس باقی می‌مانند.
,
 
,
وی افزود: ۴۳۰ راننده پرخطر نیز در محل پلیس راهور حضور پیدا کردند و  به آنها تذکر داده شده و  تعهد کتبی گرفته شد، ۲۷۰ دستگاه خودرو متعلق به رانندگان پرخطر نیز در آستانه توقیف هستند و حکم توقیف آنها در سیستم شماره گذاری راهور ناجا ثبت شده است و به محض اینکه در هر کجای کشور رویت شود به پارکینگ منتقل خواهد شد.
,
 
,
زارع گفت: اقدامات پلیس راهور و برخورد با رانندگان پرخطر در استان، موجب کاهش تقریبا ۳۷ درصدی تصادفات درون شهری در استان یزد شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه