اخبار داغ

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان:

هدف شورای ائتلاف معرفی لیستی واحد در انتخابات به صورت مکانیسم محور و شفاف است

هدف شورای ائتلاف معرفی لیستی واحد در انتخابات به صورت مکانیسم محور و شفاف است
نظرعلی علیزاده تصریح کرد: هدف از شورای ائتلاف این است که جریان و احزاب انقلابی را دورهم جمع کند و به لیست واحدی برای حضور در انتخابات به‌صورت مکانیسم محور و با انجام فعالیت‌های شفاف دست یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، نظرعلی علیزاده در جمع خبرنگاران با اشاره به روند جدی فعالیت این شورا در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 1400 اظهار کرد: سامانه شورای ائتلاف به نشانی http://etelaf-gilan.com در حال حاضر فعال بوده و علاوه بر ثبت‌نام نامزدهایی که خود تمایل دارند از مکانیسم شورای ائتلاف عبور کنند مردم نیز می‌توانند فردی را که دارای صلاحیت می‌دانند را معرفی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان با تأکید بر اینکه این شورا خود را ملزم می‌داند که نظر مردم را در ارائه لیست نهایی لحاظ کند گفت: معرفی کاندیدای دارای توانمندی و کارآمدی توسط مردم کمک می‌کند تا نتیجه حاصل‌شده ثمربخش‌تر و به نفع خود مردم باشد به همین جهت در سامانه شورای ائتلاف این امکان فراهم‌شده است تا مردم نیز افرادی را که توانمند می‌دانند معرفی کنند.

,

علیزاده با اشاره به مکانیسم فعالیت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان در انتخابات سال 1400 افزود: تمامی کاندیدایی که می‌خواهند موردحمایت شورای ائتلاف قرار بگیرند و از مسیر این شورای در انتخابات مشارکت کنند می‌بایست در سامانه این شورا ثبت‌نام نمایند.

,

وی با تأکید بر لزوم حضور افراد دارای صلاحیت و کارآمدی در شورای شهر خاطرنشان کرد: برنامه راهبردی جامعی در حوزه مدیریت شهری توسط کمیته پژوهشی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان تدوین‌شده است که کاندیدای موردحمایت این شورا بر اساس آن عمل خواهند کرد.

,

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان تصریح کرد: هدف از شورای ائتلاف این است که جریان و احزاب انقلابی را دورهم جمع کند و به لیست واحدی برای حضور در انتخابات به‌صورت مکانیسم محور و با انجام فعالیت‌های شفاف دست یابد.

,

علیزاده تأکید کرد: لیست نهایی شورای ائتلاف از طریق چندین مرحله نظرسنجی و روش‌های مختلف ایجاد می‌شود و افرادی که در لیست این شورا قرار می‌گیرند موظف هستند خود را پایبند به سند راهبردی مدیریت شهری بدانند.

,

تدوین برنامه راهبردی و جامع در حوزه مدیریت شهری توسط کمیته پژوهشی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه