اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان یزد:

۳۴۰۰موتورسیکلت رسوبی از پارکینگ‌های یزد آزاد شد

۳۴۰۰موتورسیکلت رسوبی از پارکینگ‌های یزد آزاد شد
فرمانده انتظامی استان یزد از اجرای طرح آزادی موتورسیکلت‌های رسوبی از پارکینگ‌های یزد خبر داد و گفت: 3 هزار و 400 موتورسیکلت در قالب این طرح از پارکینگ‌ها آزاد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سردار عباسعلی بهدانی فرد در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، وضعیت امنیت استان یزد را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: میزان سرقت‌ها در سال جاری نسبت به سال گذشته چهار درصد کاهش یافته و کشفیات سرقت‌ها نیز افزایش هفت در صدی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی همچنین از کشف 70 درصد سرقت‌های استان یزد خبر داد و افزود: دو سوم سرقت‌های استان یزد خرد است که از نظر ارزش ریالی رقم قابل توجهی نیست.

,

بهدانی فرد، آمار سرقت به عنف در استان یزد را دارای کاهش 50 درصدی در سال جاری اعلام کرد و گفت: استان یزد در این زمینه جایگاه خوبی در کشور دارد.

,

فرمانده انتظامی استان یزد در مورد سرقت‌های مسلحانه استان یزد نیز بیان کرد: مورد اخیر، سرقت مسلحانه از یک طلافروشی فاقد مجوز بوده و سارقان غیربومی با توجه به اینکه طلا فروشی در کوچه فرعی قرار داشت، اقدام به سرقت مسلحانه دو کیلو طلا کردند.

,

وی با بیان اینکه هیچ اثری از سارقان نبود، تصریح کرد: با این وجود در کمتر از 24 ساعت رد پای آنها در یکی از استان‌های جنوب غربی کشور دیده شد و سارقان قبل از خروج از مرز دستگیر شدند و طلاها پس گرفته شد.

,

بهدانی فرد عنوان کرد: کشف این سرقت بازتاب خوبی بین مردم داشت و احساس امنیت را در مردم بالا برد.

,

وی همچنین از کشف 52 تن موادمخدر در استان یزد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و اظهار داشت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از افزایش 29 درصدی برخوردار بوده است.

,

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به یکی از عملیات‌های سخت پلیس در یکی از محورهای منتهی به یزد، عنوان کرد: در این عملیات درگیری با اشرار و قاچاقچیان اتفاق افتاد و در نهایت آنها دستگیر شدند.

,

وی در این دیدار همچنین به ارائه آماری از کشفیات کالاهای قاچاق و احتکار شده پرداخت و افزود: از ابتدای سال جاری، 131 میلیارد تومان کالای قاچاق و 55 میلیارد تومان کالای احتکار شده توسط پلیس کشف شد.

,

بهدانی فرد در مورد اجرای طرح آزادی موتورسیکلت های رسوی از پارکینگ های نیروی انتظامی نیز اظهار داشت: 3 هزار و 400 دستگاه موتورسیکلت در قالب این طرح آزاد شد.

,

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: به منظور کمک به مردم در شرایط بد اقتصادی موجود، علاوه بر آزادسازی موتورسیکلت‌ها بدون سختگیری‌های جدی، طرح کاهش توقیف موتورسیکلت‌ها را نیز اجرا کردیم.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه