اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه اراک:

۷۵ مسکن برای ولی نعمتان انقلاب در نقاط کم برخوردار اراک به بهره برداری رسید

۷۵ مسکن برای ولی نعمتان انقلاب در نقاط کم برخوردار اراک به بهره برداری رسید
مهجوری با بیان اینکه در سال ۹۹ بیش از ۷۵ مسکن برای ولی نعمتان انقلاب در نقاط کم برخوردار شهر اراک به بهره برداری رسید،افزود: امروز به مناسبت اعیاد مبارک شعبان و فرا رسیدن سال جدید ۳ مورد از آنها را افتتاح و کلید منازل را تحویل صاحبان آنها دادیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک عصر امروز در آیین بهره برداری از ۳ واحد مسکونی برای ولی نعمتان انقلاب در روستاهای اراک گفت: در شرایطی که کشور با جنگ اقتصادی مواجه شده یکی از ضرورت های مهم امروز جامعه حفظ امید و ایجاد نشلط و شادابی در بین مردم است و گروه های جهادی بسیج به عنوان یکی از رکن های ایجاد امید در جامعه همواره برای برقراری آسایش و رفع مشکلات مردم با همه توان در میدان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
وی افزود: امروز خدمت رسانی به مناطق محروم به عنوان ماموریت اصلی گروه های جهادی در دستور کار است و نیاز است دستگاه های اجرایی برای رفع موانع با جهادگران همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.
,
 
,
فرمانده سپاه ناحیه اراک اظهار کرد: گروه های جهادی بسیج در راستای انجام ماموریت های خدمت رسانی و محرومیت زدایی با حضور در مناطق کم برخوردار به صورت خود جوش اقدام به فعالیت های اثرگذار می کنند.
,
 
,
وی بیان کرد: خوشبختانه اردوهای جهادی در کشور طی این سال ها بستر بسیار مناسبی برای تربیت جوانان و نوجوانان شده اند و فرصتی بسیار ارزشمند در اختیار آنها قرار داده اند که بتوانند برای آینده موثر تر واقع شوند.
,
 
,
مهجوری گفت: اردوهای جهادی در عرصه های مختلف با حضور جهادگران در مناطق کم برخوردار اقدامات موثر انجام می دهند که یکی از مهمترین آنها ساخت و ترمیم مسکن است که جهادگران در این عرصه با حمایت های خیرین و سایر دستگاه های اجرایی خوش درخشیدند.
,
 
,
وی با بیان اینکه در سال ۹۹ بیش از ۷۵ مسکن برای ولی نعمتان انقلاب در نقاط کم برخوردار شهر اراک به بهره برداری رسید،افزود: امروز به مناسبت اعیاد مبارک شعبان و فرا رسیدن سال جدید ۳ مورد از آنها را افتتاح و کلید منازل را تحویل صاحبان آنها دادیم.
,
 
,
فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطر نشان کرد: امیدواریم با تلاش ها و همت های گروه های جهادی و حمایت های دستگاه های اجرایی و خیرین روز به روز اقدامات محرومیت زدایی در سطح شهر اراک رشد داشته باشد.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه