اخبار داغ

فرمانده سپاه کاشمر:

۳۷ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند کاشمری اهدا شد

۳۷ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند کاشمری اهدا شد
یعقوبیان گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و در آستانه فرارسیدن ایام نوروز و سال جدید به همت بسیج سازندگی سپاه کاشمر ۳۷ سری کمک جهیزیه میان نوعروسان نیازمند این شهرستان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی یعقوبیان، فرمانده سپاه کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح‌توس، با اعلام این خبر اظهار داشت: ۳۷ سری جهیزیه، به همت سپاه و بسیج سازندگی شهرستان کاشمر و مشارکت خانواده‌ها، به برکت اعیاد شعبانیه و در آستان سال نو به نوعروسان شهرستان اهدا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌توس,
 
,
وی با بیان اینکه ارزش ریالی هر سرویس ۱۰۰ میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: هر سرویس جهیزیه شامل ۹ قلم ضروری زندگی مانند یخچال، قالی، جاروبرقی، لباسشویی، سرویس ظروف و... می‌شود. 
,
 
,
فرمانده سپاه کاشمر با تأکید بر اینکه از ابتدای سال حدود ۲۸۲ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند کاشمری توزیع شده است، اذعان کرد: در راستای جهش تولید و حمایت از کالای ایرانی، اقلام موجود بدون واسطه از کارخانه خریداری شده و کالای ایرانی هستند که باعث پایین بودن قیمت هر سری جهیزیه شده است.
,
 
,
وی ترویج امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم‌بضاعت را از جمله اهداف توزیع جهیزیه دانست و تصریح کرد: فراهم‌کردن بستر یک زندگی ساده و ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند گام مؤثر در برطرف‌کردن دغدغه جوانان و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی باشد و با توزیع این جهیزیه‌ها سعی در ترویج ساده‌زیستی را در کنار ازدواج آسان بین زوج‌های جوان داریم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه