اخبار داغ

رئیس تعزیرات حکومتی طرقبه شاندیز:

۴۰۰ پرونده شکایت از تالارهای پذیرایی طرقبه شاندیز تشکیل شد/ پلمپ ۲ واحد تولیدی مبلمان

۴۰۰ پرونده شکایت از تالارهای پذیرایی طرقبه شاندیز تشکیل شد/ پلمپ ۲ واحد تولیدی مبلمان
جلیلی با اشاره به اینکه حدود ۴۰۰ پرونده در زمینه تالارهای پذیرایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد گفت: باتوجه به عدم پرداخت هزینه از سوی تالاردار، این پرونده ها منجر به جلب و دستگیری تالار دار و استرداد مبالغ به مردم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید جلیلی، رییس تعزیرات حکومتی طرقبه شاندیز در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، بیان کرد: باتوجه به اقتضای تقاضاهای مردمی در کثرت شکایات در یک موضوع خاص، مواردی از گشت های ویژه را داریم که هفته گذشته در این زمینه بازدید از نمایشگاه های تولید و فروش مبلمان در سطح شهرستان داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به هماهنگی های انجام شده با دادستان طرقبه شاندیز، تصریح کرد: باتوجه به گران فروشی غیر عادی و نامتعارف که در ۲ واحد تولیدی مبلمان صورت گرفته بود این ۲ واحد مذکور تعطیل و پلمپ شد تا جلب رضایت شاکیان و اصلاح قیمت ها را انجام دهند.

,

رییس تعزیرات حکومتی طرقبه شاندیز تاکید کرد:  براساس مبحث سازمانی که هرساله ازسوی سازمان تعزیرات حکومتی اعلام می شود از ۱۶ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه  گشت های مشترک و نظارت های ویژه نوروزی شروع می شود و این گشت ها تا ۲۰ فروردین ماه هم ادامه خواهد داشت.

,

وی اظهار کرد:  سه روز در هفته در طرقبه شاندیز گشت های مشترکی با ادارات: صمت، دامپزشکی، بهداشت و درمان و اتاق اصناف به اقتضای موضوعاتی که پیش می آید با دستگاه های مختلف و مرتبط گشت های مشترک در سطح شهر انجام می شود. 

,

جلیلی، افزود: عمده نظارت ها روی کالاهای اساسی از جمله: روغن، مرغ، تخم مرغ و کالایی که نیاز مبرم مردم است انجام می شود.

,

تشکیل ۴۰۰ پرونده شکایات مردمی در زمینه  تالارهای پذیرایی طرقبه شاندیز

, تشکیل ۴۰۰ پرونده شکایات مردمی در زمینه  تالارهای پذیرایی طرقبه شاندیز,

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز تا ساعت ۲۰ شب همکاران تعزیزات حکومتی  به صورت کشیک حضور دارند، بیان کرد: نظارت ها و بازرسی های ما از سطح بازار با توجه به اینکه طرقبه شاندیز شهرستانی توریستی است و به دلیل مراجعات مردمی به رستوران ها و مناطق ییلاقی، بیشتر تمرکز نظارتی  ما در این قسمت ها است که از لحاظ بهداشت و قیمت ها نظارت ها انجام می شود.

,

رییس اداره تغزیرات حکومتی طرقبه شاندیز با بیان اینکه  اولویت نظارت بعد از تالارها، رستوران ها است که البته با توجه به وضعیت کرونا،  تالارها  شاید استقبال کمتری دارند، ولی در رستوران ها حداقل در روزهای تعطیل کثرت مراجعه مردم به ویژه از مشهد زیاد است  و تراکم جمعیت  نیز زیاد است و این موارد ضرورت دارد که نظارت های بیشتری در ایام نوروز باتوجه به زائر پذیری مشهد و موضوع گردشگری طرقبه شاندیز در این شهرستان انجام شود.

,

وی با بیان اینکه بیشترین پرونده های شکایات مردمی در سال ۹۹ مربوط به  تالارهای پذیرایی  است، تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا که باعث تعطیلی تالارهای پذیرایی شد و اقدام به لغو مراسمات نیز شد،  متاسفانه بعضی از صاحبان تالارها از استرداد هزینه به مردم خودداری کردند.

,

جلیلی با اشاره به اینکه حدود ۴۰۰ پرونده در زمینه تالارهای پذیرایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد، اظهار کرد: از این تعداد پرونده،  بیشتر مبالغ از تالار دارها اخذ و به شاکیان  برگردانده شد و جریمه های دولتی نیز مقرر و وصول شد.

,

وی افزود: با پیگیری های انجام شده بیشتر پرونده ها به رضایت شاکیان ختم شد، ولی تعدادی از تالاردارها بودند که حدود ۶۰ نفر شاکی داشتند و باتوجه به عدم پرداخت هزینه از سوی تالاردار، این پرونده ها منجر به جلب و دستگیری تالار دار و استرداد مبالغ به مردم شد.

,

افزایش نظارت بر فروشگاه های بزرگ طرقبه در نوروز 

, افزایش نظارت بر فروشگاه های بزرگ طرقبه در نوروز ,

رییس اداره تعزیرات حکومتی طرقبه شاندیز، گفت: در دو طرف بلوار امام رضا(ع) شهر طرقبه، چندسال اخیر فروشگاه های بزرگی باز شدند که مواردی از شکایات مردمی دراین بخش هم بوده است، قطعا در ایام نوروز این فروشگاه ها با نظارت بیشتری رصد خواهد شد.

,

وی تاکید کرد: از مردم می خواهیم هر گونه شکایت یا گزارشی در مورد گرانفروشی دارند با سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیزات حکومتی و یا سامانه ۱۲۴  اداره صمت شهرستان اعلام کنند تا در اسرع وقت با حضور خود شاکی در محل موضوع بررسی و رسیدگی شود، همچنین مردم شکایات کتبی خود را می توانند به دفتر تعزیزات حکومتی شهرستان واقع در امام رضای ۸ اعلام کنند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه