اخبار داغ

دبیرستاد انتخابات خراسان شمالی اعلام کرد:

۷۰۱ داوطلب، نامزد انتخابات شورای شهرهای خراسان شمالی شدند

۷۰۱ داوطلب، نامزد انتخابات شورای شهرهای خراسان شمالی شدند
هادی رجایی نیا گفت: در خراسان شمالی 701 داوطلب برای ششمین دوره انتخابات شورای شهرهای استان در مهلت مقرر ثبت نام کردند که امروزتایید نهایی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی رجایی نیا، دبیرستاد انتخابات خراسان شمالی و مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری استان در گفت و گو با عصر اترک با اعلام این خبر اظهار کرد: 620 نفر از داوطلبان تایید شده مرد و 81 نفر از آنان زن هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

رجایی نیا گفت: 139 نفر از آنان دارای سابقه عضویت در شورای شهر و 562 نفر از آنان فاقد سابقه عضویت در شورای شهر هستند.

,

وی همچنین عنوان کرد: از این تعداد داوطلب انتخابات، 179 نفر از آنان برای عضویت در شورای شهرهای شهرستان بجنورد، 128 نفر از آنان برای عضویت در شورای شهرهای شهرستان شیروان و 97 نفر از آنان برای عضویت در شورای شهرهای شهرستان اسفراین نامزد شدند.

,

وی همچنین افزود: 89 نفر از آنان برای عضویت در شورای شهرهای شهرستان مانه و سملقان، 54 نفر از آنان برای عضویت در شورای شهرهای شهرستان راز و جرگلان، 40 نفر از آنان برای عضویت در شورای شهرهای شهرستان فاروج، 68 نفر از آنان برای عضویت در شورای شهرهای شهرستان جاجرم و 46 نفر از آنان نیز برای عضویت در شورای شهرهای شهرستان گرمه نامزد شدند.

,

رجایی نیاهمچنین عنوان کرد: با توجه به وجود 24 شهر در خراسان شمالی، تعداد کرسی های شورای شهرهای استان در ششمین دوره فعالیت شورای شهرها 128 کرسی خواهد بود.

,

وی افزود: در این دوره از انتخابات، در خراسان شمالی، به صورت میانگین به ازای هر کرسی 5.4 نفر داوطلب ثبت نام کردند.

,

وی خاطر نشان کرد: در این دوره تمایل داوطلبان به انجام ثبت نام حضوری بیشتر از ثبت نام الکترونیکی بود.

,

دبیرستاد انتخابات خراسان شمالی در بخش دیگری از سخن خود بیان کرد: 17 نفر از این نامزدها دارای مدرک تحصیلی زیردیپلم، 27 نفر از آنان دارای مدرک تحصیلی دیپلم، 60 نفر از آنان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، 366 نفر از آنان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی، 200 نفر از آنان دارای مدرک تحصیلی فوق کارشناسی، 14 نفر از آنان دارای مدرک تحصیلی دکتری و 17 نفر نیز دارای تحصیلات حوزوی هستند.

,

وی یادآور شد: بر اساس قانون، مدرک تحصیلی برای شهرهای زیر 20 هزار نفر مقطع دیپلم و برای شهرهای بالای 20 هزار نفر مقاطع کارشناسی و بالاتر مد نظر قرار گرفته است.

,

رجایی نیا افزود: شرط ثبت نام برای داوطلبان دارای مدرک تحصیلی زیر دیپلم منوط به سابقه عضویت یک دوره کامل در شورای شهر شده است.

,

انتهای پیام/قهرمانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه