اخبار داغ

رئیس مجمع نمانیدگان استان اردبیل:

اتفاق نظر نمایندگان استان نسبت به موضوعات منطقه/ردیف بودجه ملی برای فاضلاب شهر انگوت اختصاص یافت

اتفاق نظر نمایندگان استان نسبت به موضوعات منطقه/ردیف بودجه ملی برای فاضلاب شهر انگوت اختصاص یافت
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: با پیگیری مکرر از طریق کمیسیون تلفیق، ردیف اعتباری برای فاضلاب شهری انگوت در بودجه سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار سبلان ما ، اظهار داشت: با پیگیری مکرر از طریق کمیسیون تلفیق، ردیف اعتباری برای فاضلاب شهری انگوت در بودجه سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به تبدیل بخش انگوت به شهرستان، افزود: با ایجاد شهرستان جدید، برای شهر انگوت بعنوان مرکزیت شهرستان ضرورت دارد نسبت به موضوعات مهم اینگونه مناطق برنامه‌ریزی های لازم را انجام داد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: در بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ توانستیم از فرصت موجود استفاده نموده و این ردیف بودجه مهم را اخذ نماییم.

بدری خاطر نشان کرد: بدون شک نماینده تلاشگر مردم گرمی و انگوت پیگیری های مفصلی را به مانند سایر موضوعات منطقه انجام خواهند داد تا این زیرساخت مهم شهری در انگوت حل شود.

وی اظهار کرد: همه نمایندگان استان نسبت به موضوعات مناطق مختلف توجه و اتفاق نظر دارند و در صورت وجود فرصت های لازم حتما پیگیری به عمل خواهد آمد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل همچنین از مسئولان استان و شهرستان انگوت خواست تا با هماهنگی نماینده گرمی و انگوت در سال جدید به شکل مناسبی اعتبارات را جذب و در ایجاد زیرساخت ها اهتمام نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه