اخبار داغ

در گفتگویی مطرح شد؛

پاسخ معاون عمرانی استاندار به ابهام روستانشینان زلزله زده دنا

پاسخ معاون عمرانی استاندار به ابهام روستانشینان زلزله زده دنا
روستائیان اطراف سی سخت که در زلزله ۲۹ بهمن خسارت دیدند دچار ابهام در رایگان بودن آواربرداری خانه های خود شده اند که معاون عمرانی استاندار به این مساله پاسخ داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس زمین لرزه بیست و نهم بهمن ماه در شهرستان دنا موجب تخریب کامل بیش از ۱۲۰۰ منزل مسکونی شد و آن ها را غیرقابل سکونت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, زمین لرزه بیست و نهم بهمن ماه در شهرستان دنا,

عملیات آواربرداری خانه های تخریب شده مدتی است که توسط ماشین آلات بنیاد مسکن و قرارگاه خاتم الانبیا شروع شده است و ابتدا منازل شهر سی سخت و سپس روستاهای اطراف آوار برداری می شوند.

,

, ,

برخی از این روستائیان اذعان داشتند که اگر خود اقدام به برداشتن آهن آلات منازل خود کنند در این صورت آوار برداری آن رایگان نخواهد بود و متحمل هزینه خواهند شد و اگر بنیاد مسکن اقدام به برداشت این آهن آلات کنند در آنصورت آواربرداری رایگان خواهد بود.

,

برخی از روستانشینان سی سخت دچار ابهام در رایگان بودن یا نبودن آوار برداری منازل خود شده اند که این موضوع در مصاحبه ای با معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد بررسی شد.

,

, ,

معاون عمرانی استاندار همچنان افزود: مبلغ ۲۰ میلیون بلاعوض پس از ارزیابی تیم های ارزیاب و تکمیل پرونده به حساب سرپرست خانوار واریز می شود و برخی در دو مرحله ۱۰ میلیونی به حساب آنها واریز می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه