اخبار داغ

روایت یک فروشنده منصف از رمز و راز موفقیت در بازار؛

اخلاق نیک و رعایت انصاف و مشتری‌مداری از رموز موفقیت در بازار تجارت است

اخلاق نیک و رعایت انصاف و مشتری‌مداری از رموز موفقیت در بازار تجارت است
گیلان گفت: تمام فروشندگان با الگو قرار دادن اخلاق نیک و رعایت اصاف و مشتری مداری میتوانند مردم و شهروندان را از خود راضی نگه دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ در زمان های قدیم، حمل و نقل و جابه جایی از یک مکان به مکان دیگر، کار سخت و مشکلی بود. همچنین این کار، یک پروسه بسیار زمان بر بود زیرا در آن زمان ماشین و خودرو های امروزی وجود نداشت و افراد مجبور بودند که از حیواناتی مانند اسب و … استفاده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

اما استفاده از این روش ها، بسیار سخت بود و مشکلاتی به همراه داشت بنابراین مدتی بعد، خودرو به وجود آمد اما اگر این خودرو خراب شود و مشکلی پیش بیاید چه می شود؟

,

با توجه به اینکه بازار خودرو عمدتا با نوسان و با افزایش قیمت های مختلف روبه رو بوده است هزینه و قیمت انجام تعمیرات خودرو شما نیز به نوع مشکل بستگی دارد بنابراین قیمت تعمیر ماشین و تعمیر خودرو به عوامل زیادی بستگی دارد برای خدمات مربوط به سرویس دوره‌ای یا تعمیرات خودرو، متناسب با مدت زمان کاری تعمیرکار، هزینه قطعات مورداستفاده، دستمزد تعمیرکار خودرو قیمت‌ها تغییر می‌کند.

,

بااین‌حال باید به این موضوع اشاره کنیم وقتی قدرت خرید مردم کاهش پیدا می‌کند، تعمیرات نیز به‌صورت مستقیم افزایش پیدا می‌کند؛ اما مهم بودن افرادی است که مشتری مداری را شرط اول کار می دانند و به طرق مختلف در پی افزایش درآمد نیستند.

,

علی گیلان از تعمیرکاران قدیمی شهرستان بندرلنگه در گفت و گو با خبرنگار هرمز اظهار کرد:مشتری مداری و رعایت اخلاق در خور و مناسب مشتری از ویژگی های بارز هر فروشنده و مغازه دار است و بنده در طول ۱۵ سال سابقه مغازه داری سعی کرده ام که کار مشتری را به نحو احسن انجام دهم و مشتری با رضایت از مغازه بیرون برود.

,

این تعمیرکار منصف هرمزگانی با اشاره به بازار شب عید و روزهای پایانی سال ۹۹ افزود: تمام فروشندگان با الگو قرار دادن اخلاق نیک و رعایت انصاف و مشتری مداری میتوانند مردم و شهروندان را از خود راضی نگه دارند.

,

وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی امروز یکی از علت های بالا رفتن سود اجناس از سوی فروشندگان است، تاکید کرد: با توجه به رکود در شرایط اقتصادی امروز،اکثر فروشندگان به دنبال سود بیشتر هستند؛ اما فروشندگان با در نظر گرفتن وجدان کاری و درک شرایط اقتصادی میتوانند حس انسان دوستی و انصاف را در جامعه گسترش دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه