اخبار داغ

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

ضرب‌الاجل ۷۲ ساعته برای خروج غیربومی‌ها از شهرهای نارنجی و قرمز

ضرب‌الاجل ۷۲ ساعته برای خروج غیربومی‌ها از شهرهای نارنجی و قرمز
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان شرقی از ضرب‌الاجل ۷۲ ساعته برای خروج غیربومی‌ها از شهرهای نارنجی و قرمز آذربایجان شرقی بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیار راستگو در گفت‌وگو با آناج اظهار کرد: آذربایجان‌شرقی تا روزهای پایانی اسفند ماه در وضعیت زرد کرونایی قرار داشت، اما فعل و انفعالات این چند روز و ترددهای بسیار زیاد باعث قرمز شدن وضعیت شهرستان سراب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: شهرستان‌ عجبشیر وضعیت نارنجی را حفظ کرده، اما سراب قرمز شده و شهرستان جلفا از وضعیت زرد به وضعیت نارنجی تغییر وضعیت داده است.

,

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خاطرنشان کرد: با هماهنگی با پلیس به خصوص پلیس راهور بر اساس اطلاعیه کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد مقابله با کرونا ۷۲ ساعت فرصت داده‌ایم تا غیربومی‌ها منطقه‌های نارنجی و قرمز را ترک کنند و قطعا متخلفان توسط پلیس اعمال قانون خواهند شد.

,

راستگو متذکر شد: این کار برای حفظ سلامتی خود افراد و خانواده‌هایشان انجام می‌شود، تعداد بستری‌ها در جلفا بالا رفته است؛ این محدودیت‌ها را بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا اعمال کنیم و به فرمانداران شهرستان‌ها نیز تاکید کرده‌ایم تا محدودیت‌های وضعیت نارنجی و قرمز را در در شهرهایی با این وضعیت اعمال کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: آذربایجان شرقی یکی از استان‌هایی هست که ویروس انگلیسی در آن وجود داشته و اقدامات خوبی توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این راستا انجام شده است و سعی می‌کنیم بیماری را تثبیت و در سطح استان مدیریت کرده و مانع سرایت بیماری شویم، اما با ورود مسافران غیر بومی‌مجبور به اعمال قانون هستیم و روز شنبه، جلسه ستاد کرونا را داریم و تصمیمات جدید در این خصوص در آن جلسه اتخاذ خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه