اخبار داغ

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد خبر داد؛

واکسیناسیون ۲۰۰۰ نفر از کارگران خدمات شهری

واکسیناسیون ۲۰۰۰ نفر از کارگران خدمات شهری
خواجه نائینی گفت: طرح واکسیناسیون ۲۰۰۰ نفر از کارگران خدمات شهری علیه ویروس کرونا در مرحله اول با همکاری مراکز درمانی شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ رضا خواجه نائینی، معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد صبح امروز در حاشیه آغاز طرح واکسیناسیون کارگران خدمات شهری علیه ویروس کرونا که با حضور معاون خدمات شهری شهرداری، شهردار منطقه پنج و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرکز درمانی شماره سه شهرداری مشهد انجام شد، افزود: با توجه به اینکه کارگران خدمات شهری جزو گروه‌های پرخطر هستند، بحث اختصاص سهمیه واکسن برای این قشر زحمت‌کش با همکاری معاونت خدمات شهری، دانشگاه علوم پزشکی و همچنین مراکز درمانی شهرداری مشهد در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی اضافه کرد: در مرحله اول که امروز آغاز شد ۲۰۰۰ دوز واکسن به شهرداری مشهد اختصاص داده شد و نیروهای سازمان فردوس‌ها شامل تطهیر کنندگان، رانندگان آمبولانس‌های حمل متوفی و کارگران حوزه پسماند و بخشی از پاکبانان که دارای سن بالاتری هستند در مرکز درمانی شماره سه شهرداری مشهد و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی واکسینه شدند.

خواجه نائینی ادامه داد: درمجموع خدمات شهری شهرداری مشهد دارای حدود ۱۱هزار نیروی کارگری است که در چند مرحله و با توجه به سهمیه‌ای که به شهرداری اختصاص داده شود علیه کرونا واکسینه می‌شوند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه