اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت بندرپل:

سهم خود را از بازارهای جهانی با تولید ملی و توسعه صادرات به‌ دست می‌آوریم

سهم خود را از بازارهای جهانی با تولید ملی و توسعه صادرات به‌ دست می‌آوریم
بازماندگان گفت: بهبود فضای کسب و کار از طریق توسعه صادرات یکی از راه‌های توسعه اقتصادی کشور و بالندگی تولید ملی است که برای موفقیت در این مسیر باید بازارهای جهانی مورد ارزیابی قرار گرفته و با تولید رقابتی سهم خود را از بازارهای جهانی به‌ دست آوریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ حسین بازماندگان، امام جمعه اهل سنت بندرپل در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پیام حکیمانه نوروزی چراغی فروزنده را به مسئولان هدیه داد که باید فصل‌الخطاب مسئولان و آحاد ملت ایران باشد که با عنوان «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» باید تمام ظرفیت‌های کشور در جهت تحقق منویات معظم‌له به‌ کار گرفته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

امام جمعه بندرپل افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز در جنگ اقتصادی مقابل استکبار جهانی و متحدانش قرار گرفته و تحریم ها و تهدیدهای اقتصادی دشمنان با حضور همه جانبه مردم و دولت در جبهه تولید خنثی می شود و آحاد جامعه باید در فرآیند تولید در تمام بخش های اقتصادی، کشاورزی و خدمات سهیم باشند.

,

بازماندگان ادامه داد: بهبود فضای کسب و کار از طریق توسعه صادرات یکی از راه‌های توسعه اقتصادی کشور و بالندگی تولید ملی است که برای موفقیت در این مسیر باید بازارهای جهانی مورد ارزیابی قرار گرفته و با تولید رقابتی سهم خود را از بازارهای جهانی به‌ دست آوریم.

,

وی تصریح کرد: سال ۱۳۹۹ شیوع ویروس منحوس کرونا، عرصه آزمون لایه‌های مختلف جامعه ایران اسلامی بود و اگر چه شمار قابل توجهی از هم‌میهنانمان در نتیجه شیوع این ویروس وحشی جان خود را از دست دادند؛ اما در مجموع اقدامات مقابله‌گرایانه نهادهای مختلف از جمله وزارت بهداشت و گروه‌های جهادی قابل قبول است و ایران در مقابله با ویروس کرونا سرآمد دیگر کشورها است.

,

بازماندگان خاطرنشان کرد: تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان نظام اسلامی فشار اقتصادی مضاعفی بر آحاد ملت ایران به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه تحمیل کرد اما مردم ولایتمدار، زمان‌شناس و دشمن شناس، آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی با مقاومت و پایداری توطئه دشمنان را خنثی کردند و یکبار دیگر پشتیبانی خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی را به اثبات رساندند.

,

امام جمعه بندرپل افزود: حساسیت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به مسئله اقتصاد و تولید ملی بیانگر هوشمندی، درایت و در عین حال دلسوزی ایشان به امور دارد بنابراین دولت فعلی باید در فرصت چندماهه و دولت جدید نیز برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تقویت بنیه معیشتی ملت ایران برنامه ریزی‌های کاربردی تدوین کند و با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و کاردان و دلسوز و پاکدست زمینه توسعه پایدار کشور را فراهم کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه