اخبار داغ

مراجع تقلید در دیدار فرمانده ناجا مطرح کردند؛

امنیت امروز کشور را مرهون تلاش های شبانه روزی عوامل نیروی انتظامی هستیم/اگر در برابر دشمنان قوی باشیم فتنه‌ها به‌جایی نمی‌رسد

امنیت امروز کشور را مرهون تلاش های شبانه روزی عوامل نیروی انتظامی هستیم/اگر در برابر دشمنان قوی باشیم فتنه‌ها به‌جایی نمی‌رسد
مراجع تقلید در دیدار فرمانده نیروی انتظامی بر نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت و حفظ آرامش جامعه تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  امروز در جریان سفر به شهر مقدس قم با مراجع عظام تقلید و علما دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدارها مراجع و علما بر اهمیت و نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت و آرامش جامعه تاکید کردند.



آیت الله سعیدی:نیروی انتظامی برای ایران یک ذخیره و گنج است/امنیت امروز کشور را مدیون نیروی انتظامی هستیم
آیت‌الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و نماینده ولی فقیه در استان قم در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی که درحرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد با اشاره به اینکه خدمت ناجا چه در این ایام و چه در زمان انتخابات خدمتی بسیار بزرگ و ماندگار است، اظهار داشت: یکی از افتخارات ناجا که روز به روز بر عزت آن افزوده می شود و جای شکر دارد اثرپذیری و توجه و اعتماد مردم به پلیس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,
,
,
, ,
,
, آیت الله سعیدی:نیروی انتظامی برای ایران یک ذخیره و گنج است/امنیت امروز کشور را مدیون نیروی انتظامی هستیم, آیت الله سعیدی:نیروی انتظامی برای ایران یک ذخیره و گنج است/امنیت امروز کشور را مدیون نیروی انتظامی هستیم,
,


وی با اشاره به خدمت رسانی پلیس در ایام کرونا بیان کرد: یکی از دستگاه هایی که طی این مدت خوش درخشید نیروی انتظامی بود، بنابراین پلیس برای کشور ما یک ذخیره و گنج محسوب می شود.

,
,

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) افزود: سود این خدمات را مردم می برند و امنیت و سلامت امروز کشور که به دست پلیس تامین می شود برای ما ارزشمند است.
آیت الله سعیدی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری "مدظله العالی" مبنی بر جوان گرایی تصریح کرد: مدتی است ایشان نسبت به دولت جوان توصیه می کنند مانند  دستگاه های نظامی که عمده افراد جوان ها هستند بنابراین جوان ها قدرت و انرژی زیادی دارند.

,
,

نماینده ولی فقیه در قم با اشاره به اینکه کارکنان نیروی انتظامی نشاط دارند، بیان کرد: باید با تجربه ها در کنار افراد جوان قرار گرفته و اندوخته ها به جوان ترها منتقل شود.

آیت الله سبحانی: مسئولین با وحدت گرانی ها را مهار و قیمت ها را تثبیت کنند/امنیت امروز کشور مرهون عوامل نیروی انتظامی است
همچنین آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، امنیت را نعمت خداوند دانست و اظهار داشت: امنیت امروز کشور مرهون توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و عوامل نیروی انتظامی است.

,
,
, آیت الله سبحانی: مسئولین با وحدت گرانی ها را مهار و قیمت ها را تثبیت کنند/امنیت امروز کشور مرهون عوامل نیروی انتظامی است, آیت الله سبحانی: مسئولین با وحدت گرانی ها را مهار و قیمت ها را تثبیت کنند/امنیت امروز کشور مرهون عوامل نیروی انتظامی است,
,


وی گرانی موجود در کشور را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: باید همه مسئولان دست در دست هم داده تا بتوانند گرانی را مهار و قیمت‌ها را تثبیت کنند، البته این به معنای آن نبوده که مسئولان کاری نمی‌کنند.

,
,

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه دولت تلاش خود را می‌کند ولی نیاز به وحدت رویه در کارها برای تثبیت قیمت‌ها داریم، تصریح کرد: باید کوشش کنید در کنار حفظ امنیت کارخانه‌های مولد تعطیل نشود و دستگاه قضایی نیز در این زمینه اهتمام داشته باشد.



آیت الله علوی گرگانی:نیروی انتظامی شبانه روز در حال خدمت رسانی و تامین امنیت است
در ادامه آیت‌الله علوی‌گرگانی‌ در دیدار فرمانده ناجا با وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن به پیامبر می گویند که این امت تو نیازمند امنیت هستند، بیان داشت: خداوند به پیامبر (ص) فرمود:" تامینیه گذاشتم تا مردم در آرامش زندگی کنند وجود خود شما (پیامبر(ص)) امان نامه است و بعد از پیامبر (ص) تا مادامی که امت طلب استغفار کنند ما (پروردگار) عذاب نمی کنیم، بنابراین استغفار وسیله تامینیه ما است.

,
,
, ,
,
, آیت الله علوی گرگانی:نیروی انتظامی شبانه روز در حال خدمت رسانی و تامین امنیت است, آیت الله علوی گرگانی:نیروی انتظامی شبانه روز در حال خدمت رسانی و تامین امنیت است,
,

این مرجع معظم تقلید گفت: تا خداوند ما را کمک نکند ما هیچ نیستیم، کسانی که اهل تقوا و حقیقت هستند و به دیگران کمک می کنند جایگاه بالایی دارند و این دو صفت در ناجا وجود دارد.

,

وی گفت: نیروی انتظامی شبانه روز در حال خدمت رسانی است و امنیت مانند گهواره تامینیه بوده و برای جامعه الزامی است.  

,

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه مسئولان مربوطه باید از عزیزان ناجا  تقدیر کنند، اضافه کرد: این نیرو نباید با سایر دستگاه ها سنجیده شود و کارکنان آن باید همواره دلگرم باشند چون امنیت کشور به دست آنها حفظ می شود.

,

این مرجع معظم تقلید اضافه کرد: خوشحالی کارکنان ناجا خوشحالی خداوند است و خداوند رضایت خود را در رضایت مخلوق قرار داده است. خدا را شکر می کنیم که فرماندهی ناجا به دست شما (سردار اشتری) داده شده است. ان شاء الله در خدمت به نظام و امام زمان (عج) موفق باشید.



 آیت‌الله نوری همدانی:اگر در برابر دشمنان قوی باشیم فتنه‌ها به‌جایی نمی‌رسد
همچنین آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد،  با اشاره به حدیثی از امام سجاد درباره خدمت به مردم اظهار داشت: کار پلیس با توجه به این روایت بسیار با عظمت است.

,
,
, ,
,
,  آیت‌الله نوری همدانی:اگر در برابر دشمنان قوی باشیم فتنه‌ها به‌جایی نمی‌رسد,  آیت‌الله نوری همدانی:اگر در برابر دشمنان قوی باشیم فتنه‌ها به‌جایی نمی‌رسد,
,

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه امنیت نخستین احتیاج مردم طبق حدیثی از امام صادق(ع) است، ابراز کرد: این امنیت شامل امنیت فکری، مالی و سیاسی است.

,

وی دومین نیاز مردم بر مبنای حدیثی از امام صادق(ع) را اجرای عدالت دانست و ادامه داد: سومین موضوع فراوانی و ارزانی نعمت است تا مردم در مضیقه نباشند.

,

استاد برجسته حوزه علمیه با تأکید بر اینکه شناخت زمان در روایات تأکید فراوانی شده است یادآور شد: طبق سخنان امام صادق(ع) که فرموده‌اند عاقل کسی است که زمان خود را بشناسد، که زمان یعنی شناخت فتنه‌ها و حوادث است.

,

وی با اشاره به اهمیت شناخت آخرالزمان و افزایش فتنه‌ها در آخرالزمان تصریح کرد: کشورهای زیادی ازجمله انگلیس، آلمان، آمریکا، فرانسه و رژیم صهیونیستی امروز در برابر ما صف‌آرایی کرده‌اند که نیاز بوده جامعه آن‌قدر قوی باشد و تا در مسیر درست قرار گرفته و فتنه‌ها را به‌خوبی بشناسند.

,

آیت‌الله نوری همدانی اظهار داشت: امام خمینی(ره) اسلام واقعی را آورد که همین موضوع سبب ناآرامی دشمنان و ایجاد توطئه برای کشور شده است که نیاز به شناخت زمان و دشمن در این شرایط داریم.

,


 آیت‌الله  صافی گلپایگانی:نیروی انتظامی مورد توجه و عنایت امام زمان (عج) است
همچنین در ادامه دیدارها آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده ناجا  اظهار داشت: بهترین شیعیان در زمان غیبت هستند چون این‌ها در ایام غیبت صبر می‌کنند بنابراین قدر خودشان را بدانند.

,
,  آیت‌الله  صافی گلپایگانی:نیروی انتظامی مورد توجه و عنایت امام زمان (عج) است,  آیت‌الله  صافی گلپایگانی:نیروی انتظامی مورد توجه و عنایت امام زمان (عج) است,
,

وی گفت: نیروی انتظامی زحمات زیادی را متحمل می‌شود و توجه حضرت ولی‌عصر (عج) برای این نیرو کم نیست، موفق و مؤید باشید.

,

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه نیروی انتظامی مورد توجه و عنایت امام زمان (عج) است، تصریح کرد: من دعاگوی شما هستم، موفق باشید و توفیق خدمت داشته باشید.

,

آیت‌الله صافی گلپایگانی گفت: ان شاء الله بتوانید به بندگان خدا رسیدگی کنید مخصوصاً اشخاص ضعیف مورد توجه باشند که این خیلی اجر و ثواب دارد.

,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه