اخبار داغ

امام جمعه فردوس:

قرارگیری دولت در خط انقلاب و پیشرفت با انتخاب نیروی مردمی و جوان/ دولت از تولید داخل حمایت کند

قرارگیری دولت در خط انقلاب و پیشرفت با انتخاب نیروی مردمی و جوان/ دولت از تولید داخل حمایت کند
حجت‌الاسلام بابایی گفت: اگر بخواهیم مانند قوای دیگر، دولتی در خط انقلاب و پیشرفت داشته باشیم، یک نیروی مردمی جوان انتخابات کنیم وجوانان در اداره امور کشور حضور داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با خاورستان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عید نوروز به مردم، گفت: امام خامنه‌ای در پیام نوروزی و تبیین شعار سال نکات مهمی را مطرح کردند؛ در سال جهش تولید پیشرفت تولید داشتیم اما جهش تولید محقق نشده است و باید امسال ادامه پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

وی با بیان این‌که برای رسیدن به هدف جهش تولید باید دو کار انجام داد، گفت: پشتیبانی مردمی و دولتی از تولید و مانع‌زدایی به معنای عدم‌ورود اجناسی که در داخل تولید می شود، است.

,

امام جمعه فردوس ادامه داد: همچنین دولت باید جلوی قاچاق اجناس را بگیرد، آنچه را که در داخل تولید می کنیم حمایت شود و سعی کنیم آنچه را که نداریم خودمان تولید کنیم.

,

حجت الاسلام بابایی گفت: رهبر معظم انقلاب راجع به انتخابات فرمودند "ممکن است افرادی من را قبول نداشته باشند اما با ایران عزیز و قوی موافق باشند". برای اینکه ایران عزیز و قوی باشد باید در انتخابات شرکت کنیم.

,

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم مانند قوای دیگر، دولتی در خط انقلاب و پیشرفت داشته باشیم، یک نیروی مردمی جوان انتخابات کنیم.

,

امام جمعه فردوس تاکید کرد: این امیدواری را داریم که هم در انتخابات شوارها و هم ریاست جمهوری یک شخصیت مردمی، انقلابی، پرتحرک و اهل حضور در بین مردم داشته باشیم تا دوباره انقلاب روی ریل اصلی خود بیفتد و آمارهای امامین انقلاب محقق شود. 

,

حجت الاسلام بابایی خاطرنشان کرد: امام خامنه‌ای گفتند ما در بسیاری از رشته‌ها مانند هسته‌ای، نانو، فضایی و نظامی پیشرفت داشته ایم و این پیشرفت مرهون حضور جوانان نخبه بوده است.

,

وی ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر از حضور جوانان در اداره امور به خوبی استفاده نمی شود قطعا اگر می‌خواهیم به تولید قوی برسیم باید از جوانان حداکثر استفاده را ببریم.

,

بانک‌ها بسیار سختگیری می‌کنند

, بانک‌ها بسیار سختگیری می‌کنند, بانک‌ها بسیار سختگیری می‌کنند,

امام جمعه فردوس بیان کرد: باید از تولید حمایت و پشتیبانی شود اما متاسفانه بانک‌ها بسیار سختگیری می‌کنند و تسهیلات گران قیمت می‌دهند با این حساب نمی توانیم به اهداف بلند اقتصادی برسیم.

,

حجت الاسلام بابایی تاکید کرد: باید بانک‌ها تسهیلات بلند مدت بدهند و سرمایه های مردم هم بکار گرفته شود تا اقتصاد نیز رونق بگیرد.

,

از ثروت‌های کشور کم استفاده می‌کنیم

, از ثروت‌های کشور کم استفاده می‌کنیم, از ثروت‌های کشور کم استفاده می‌کنیم,

وی با بیان این‌که تحریم دست دشمن است و دشمن برای ما خیر نمی خواهد، گفت: خنثی سازی تحریم ها به توانمندی‌های داخل بستگی دارد؛ بزرگترین ثروت‌های کشور را به نسبت دنیا داریم اما از آن کم استفاده می‌کنیم که لازم است از این سرمایه ها به درستی بهره گرفته شود.

,

امام جمعه فردوس گفت: امیدواریم دولت آینده از این ثروت خدادادی در گاز، نفت، منابع زیرزمینی بسیارقدرتمند بهره ببرد.

,

در برجام ما عمل کردیم؛ دشمن شعار داد

, در برجام ما عمل کردیم؛ دشمن شعار داد, در برجام ما عمل کردیم؛ دشمن شعار داد,

حجت الاسلام بابایی با بیان این‌که برجام تاکنون برای ما نفعی نداشته و همه نفع آن برای دشمن بوده است، گفت: ما در برجام عجله کردیم؛ آن‌ها شعار دادند ما عملا هسته ای، آب سنگین را تعطیل و قلب راکتور اراک را بتن کردیم. 

,

وی گفت: اکنون که دشمنان به تعهدات خود عمل نکردند لازم است ما نیز از این تعهدات و اقداماتی که یک جانبه صورت گرفته عقب نشینی کنیم و هسته ای را به زمان قبل از برجام برسانیم.

,

امام جمعه فردوس با بیان اینکه اقتدار و قدرت نظام بسته به حضور حداکثری مردم است، گفت: حضور مردم را قدر می دانیم؛ زمانی که اقتدار نظام حفظ شود باید حداکثر مردم در صحنه حضور داشته باشند و به وظیفه انقلابی و اسلامی خود در انتخاب اصلح عمل کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه