اخبار داغ

امام جمعه قم:

مجلس شرایط مناسبی برای تولیدکننده و سرمایه‌گذار فراهم کند/ در کشورمان دلال از تولیدکننده شرایط بهتری دارد

مجلس شرایط مناسبی برای تولیدکننده و سرمایه‌گذار فراهم کند/ در کشورمان دلال از تولیدکننده شرایط بهتری دارد
امام جمعه قم با اشاره به اینکه مجلس قوانین دست وپاگیر را کنار زده و شرایط مناسبی برای تولیدکننده و سرمایه‌گذار فراهم کند ، گفت: در کشورمان دلال از تولیدکننده شرایط بهتری دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت:  رهبر معظم انقلاب هرسال در پیام نوروزی خطاب به ملت ایران شعار راهبردی مشخص می‌کنند و شعار امسال را تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها قرار دادند و فرمودند شعار سال قبل جهش تولید تا حدی محقق شد ولی آن‌گونه آثار خود را نشان نداده است، معیار این است که در زندگی مردم گشایش اقتصادی ایجاد شود که چنین نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,

تولیت حرم حضرت معصومه(س) بابیان اینکه جهش تولید یک امر راهبردی و تحقق آن وابسته به مقدمات و ملزومات آن است، عنوان کرد:  همه شاخص‌های اقتصادی باید موردتوجه باشد، اگر همه مسئولین درزمینهٔ تولید به پشتیبانی و مانع زدایی توجه کنند به تولید کمک کرده‌اند.

,

 مجلس قوانین  دست وپاگیر را کنار زده و شرایط مناسبی برای تولیدکننده و سرمایه‌گذار فراهم کند 

,  مجلس قوانین  دست وپاگیر را کنار زده و شرایط مناسبی برای تولیدکننده و سرمایه‌گذار فراهم کند ,

نماینده ولی‌فقیه در استان قم تصریح کرد: تحریم و کرونا در کنار سیاست‌های غلط ارزی مانع تحقق کامل شعار سال گذشته شد، مجلس باید قوانین و آئین‌نامه‌های دست وپاگیر را کنار زده و شرایط مناسبی برای تولیدکننده و سرمایه‌گذار فراهم کند.

,

آیت‌الله سعیدی گفت: در کشورمان دلال از تولیدکننده شرایط بهتری دارد و سبب ضرر به کشور می‌شود، تولیدکنندگان بر اساس ایمان و عشقی که به تولید دارند اقدام به فعالیت کرده وزندگی‌های زیادی را می‌چرخانند، گاهی ضرر کرده و سود کم دارند ولی بر اساس ایمانی که دارند در این راه مقاومت و تلاش می‌کنند.

,

وی افزود: در امر تولید فقط نباید از تولیدکننده دفاع کرد و تولیدکننده براثر این حمایت باکیفیت بد و ناقص محصولی را تولید و به مردم دهد بلکه بخشی از تولید مربوط به تولیدکنندگان است و باید محصول آن‌ها باکیفیت و قابل‌رقابت با بازار جهانی باشد.

,

 تولیدکنندگان از توانایی نسل جوان برای عزت و افتخار کشور استفاده کنند 

,  تولیدکنندگان از توانایی نسل جوان برای عزت و افتخار کشور استفاده کنند ,

امام‌جمعه قم بابیان اینکه تولیدکنندگان باید از توانایی نسل جوان برای عزت و افتخار کشور استفاده کنند، گفت: قوه مجریه در راستای تحقق شعار سال از دو قوه دیگر مؤثرتر است، دولت به‌عنوان قوه مجریه مخاطب اصلی است چون با اختیارات وسیع رسالت مهمی بر عهده دارد.

,

تولیت حرم حضرت معصومه(س) عنوان کرد: نوشتن شعار سال گوشه تلویزیون اقدام مناسب ولی کافی نیست بلکه همه مدیران و مسئولین وظیفه‌دارند در این زمینه ورود پیداکرده تا شعار امسال محقق شود.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان قم تصریح کرد: راهبرد اصلی مقابله با تحریم‌ها بی‌اثر کردن تحریم است و باید در این زمینه به منویات مقام معظم رهبری توجه شود، اتحاد و انسجام ملی حفظ و در همه زمینه‌ها قوی باشیم و به دشمن تحت هیچ شرایطی اعتماد نکنیم.

,

 روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی را کلید حل مشکلات کشور است 

,  روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی را کلید حل مشکلات کشور است ,

آیت‌الله سعیدی روی کار آمدن دولت جوان و انقلابی را کلید حل مشکلات کشور دانست و افزود: اگر جریان انقلابی درصحنه باشد و دولت حاکم جهت‌گیری‌های انقلاب نداشته باشد مشکلات رفع نمی‌شود چون اگر دولت انقلابی نباشد و با چراغ خاموش در حال مذاکره با دشمنان باشد جریان انقلابی موفق نمی‌شود.

,

وی خاطرنشان کرد: باید دولت جوان حزب‌اللهی، کار بلد، خستگی‌ناپذیر، ولایت مدار با تکیه به توانمندی‌های داخل زمام دولت را عهده‌دار شود تا مشکلات کشور برطرف شود.

,

آیت الله سعیدی بیان داشت:دین اسلام به‌سرعت در پنج قاره جهان در حال گسترش است و اقدامات نظام استکباری برای مقابله با اسلام نه‌تنها سبب خاموش شدن نور اسلام نشده بلکه سبب رشد اسلام عزیز شده است.

,

  نیمه شعبان مظهر امید به آینده است 

,   نیمه شعبان مظهر امید به آینده است ,

امام‌جمعه قم با اشاره به فرارسیدن سال روز میلاد امام زمان(عج) افزود: نیمه شعبان مظهر امید به آینده است و از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه