اخبار داغ

در سازمان نظام مهندسی معدن خراسان جنوبی چه می‌گذرد؟

انتخاباتی پر حاشیه

انتخاباتی پر حاشیه
شنیده شده در انتخابات نظام مهندسی معدن خراسان جنوبی، حاشیه‌های فراوان و اعتراضاتی رخ داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، استان خراسان جنوبی با وجود دارابودن حجم گسترده‌ای از ذخایر معدنی که از آن به عنوان هفتمین استان معدنی کشور نام می‌برند، در استفاده از این فرصت‌های خدادادی عقب‌ماندگی زیادی دارد خصوصا این‌که تعداد زیادی از معادن استان تعطیل یا نیمه‌تعطیل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

در شرایطی که نیاز به تغییر در حوزه تصمیم‌سازی در حوزه معدن احساس می‌شود، انتخابات نظام مهندسی معدن استان خراسان جنوبی در دهم اسفندماه 1399 برگزار شد که شنیده شده حاشیه‌های فراوانی از قبیل فشار برای تأیید صلاحیت برخی از کاندیداها تا حجم بالای اعتراضات به نتایج انتخابات را به همراه داشته است.

,

گفتنی است در این انتخابات تعداد آرای نفر اول از تعداد اعتراض‌کنندگان به نحوه‌ی برگزاری انتخابات کمتر بوده است که این جای بسی تأسف و سوال است که چرا افرادی را که هیچ منعی برای حضور در انتخابات نداشته‌اند از فهرست واجدان شرایط رأی‌دادن حذف شده‌اند؟

,

قطعأ نهادهای نظارتی می‌بایست ضمن بررسی حجم بالای اعتراضات به تخلفات احتمالی رخ داده در انتخابات رسیدگی کرده و نسبت به بررسی طرح‌ها و مبالغی که در نظام مهندسی معدن استان تأیید و پرداخت می‌شود، رسیدگی فوری به عمل آورند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه