اخبار داغ

معاون محرومیت زدایی قرارگاه مدینه منوره سپاه خبر داد؛

احداث ۱۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان جزیره هرمز

احداث ۱۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان جزیره هرمز
آران گفت: با توجه به وجود بافت فرسوده در جزیره هرمز و خدمت رسانی بیشتر به مردم، ۱۰۰ واحد مسکونی جدید برای نیازمندان جزیره در حال احداث است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ محمدرضا آران معاون اقتصادی، محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز اظهار کرد: با توجه به نیازهای پیش بینی شده در جزیره هرمز و خدمت رسانی بیشتر به مردم ساکن در این جزیره زیبا، تعداد ۱۰۰ واحد مسکونی در دست احداث می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز, شبکه اطلاع رسانی هرمز,

معاون اقتصادی و محرومیت زدایی قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در هرمزگان با بیان اینکه در سریع ترین زمان ممکن در حال احداث منازل مسکونی می باشیم افزود: از تعداد پروژه های مذکور تا کنون توانسته ایم تعداد ۴۰ واحد مسکونی را تا مرحله سقف آماده کنیم که این تعداد تا پایان فروردین ماه به بهره برداری خواهد رسید.

,

وی همچنین از پیشرفت ۷۰ درصدی ۶۰ واحد دیگر خبر داد و تصریح کرد: این تعداد از منازل نیز تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

,

آران با اشاره به  دیگر فعالیت های این معاونت در سطح استان هرمزگان، ادامه داد: مشکل آب شرب ۱۰ روستای شهرستان بشاگرد در دست پیگیری می باشد که تاکنون مراحل کانال کشی، لوله گذاری و مرمت شبکه های فرسوده انجام شده است.

,

معاون اقتصادی و محرومیت زدایی قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه در هرمزگان اضافه کرد: تاکنون تعداد ۲۵۰ واحد منزل محرومین نیز در سطح استان هرمزگان مورد مرمت، بازسازی و ایزوگام سقف قرار گرفته است.

,

, ,

 

,

وی با بیان اینکه ۳۰۰ چشمه سرویس بهداشتی در شهرستان های رودان، میناب و بندرعباس ویژه منازل محرومین ایجاد کرده ایم گفت: روند پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی در مناطق محروم استان هرمزگان ادامه می یابد.

,

مسئول معاونت اقتصادی، محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه از اهداء ۱۰۰ کارت هدیه در ایام نوروز به افراد نیازمند در این استان خبر داد و اظهار کرد: مجموع ارزش کارت هدیه های اهدایی ۳۰۰ میلیون ریال می باشد.

,

آران  از پخت ۵۰ هزار پرس غذای گرم به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد  از غذای گرم پس از پخت، بین نیازمندان در سطح استان هرمزگان توزیع می شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه