اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

مجوز فعالیت دو ساله به گروه‌های جهادی داده می‌شود

مجوز فعالیت دو ساله به گروه‌های جهادی داده می‌شود
زهرایی گفت: بسیج سازندگی برای سال 1400 چند برنامه دارد که اولین برنامه به عنوان اولین برش گروه‌های جهادی در سال اول این است که گروه‌های جهادی ساماندهی و برای فعالیت مجوز دو ساله به آنها داده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور پیش از ظهر امروز در بازدید از گروه‌های جهادی که در نقطه مرزی درح شهرستان سربییشه مستقراند با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی کشور در سال ۱۴۰۰ با اشاره به این‌که امید است برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال بتوانیم جهاد گونه همه پای کار باشیم، اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی بر اساس نقشه راه ۱۰ ساله‌ای که برای خود ترسیم، تبیین و ابلاغ کرده تلاش می‌کند بتواند ماهیت جریان و تفکر جهادی  را در کشور  محقق سازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: در این راستا چندین برنامه داریم که اولین برنامه به عنوان اولین برش گروه‌های جهادی در سال اول این است که گروه‌های جهادی ساماندهی و برای فعالیت مجوز دو ساله به آنها داده شود.  

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: مجوز گروه‌های جهادی تخصصی و ایجاد قرارگاه استانی و ملی در سطح کشور از دیگر برنامه‌های ترسیم شده در سازمان بسیج سازندگی کشور است که در این راستا نوروز امسال تاکنون 6 قرارگاه ملی در سطح کشور ایجاد شده است.

,

زهرایی با بیان این‌که یک قرارگاه ملی در خراسان رضوی شهرستان خواف، دو قرارگاه ملی در استان سیستان و بلوچستان،دو قرارگاه در استان کرمان و یک قرارگاه در شهرستان سر پل ذهاب راه‌اندازی شده، عنوان کرد: این تعداد قرارگاه ملی در موضوعات مختلف ملی موضوعی و عرصه‌ای خدمت‌رسانی می‌کنند.

,

وی با اشاره به این‌که همه گروه‌های جهادی در سطح کشور که بخواهند در نوروز به طرح هجرت بروند باید بر اساس تخصصی که دارند ساماندهی شوند و اولویت اول با قرارگاه ملی است، ادامه داد: همچنین علاوه بر  قرارگاه ملی، هر استان، یک قرارگاه استانی نیز برای خود تعیین کرده است.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت : قرار امسال الگوسازی قرارگاهی جریان جهادی در کشور است و همچنین در کنار آن برش سالیانه عملیاتی براساس نیازمندی‌هایی که قرارگاه‌ها مستقر می‌شوند، محقق شود و کارگروه‌های تخصصی ذیل شورای  جهادی مجامع شهرستانی  استانی امسال هویت خود را پیدا می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه