اخبار داغ

در راستای تحقق نقش آفرینی جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی؛

مجمع مشورتی نظام مسائل آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شد

مجمع مشورتی نظام مسائل آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شد
«مجمع مشورتی نظام مسائل آذربایجان غربی» با هدف تعامل سازنده با بخش‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، اقتصادی، بهداشتی،اجتماعی و عمرانی راه‌اندازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، همزمان با سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها «مجمع مشورتی نظام مسائل آذربایجان غربی» با هدف تعامل سازنده با بخش‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، اقتصادی، بهداشتی،اجتماعی،عمرانی و… در تمامی شهرستان های استان آذربایجان غربی راه اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

علی رزازی دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل آذربایجان غربی گفت :پیش زمینه تبدیل هر تهدیدی به فرصت، نیازمند شناخت دقیق و مناسب و بررسی ابعاد همه جانبه آن است. به همین منظور این مجمع بنا دارد تا از فرصت جوانان فعال، خوش فکر و با دغدغه در سراسر استان استفاده نموده و همانطور که مقام معظم رهبری در بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی فرمودند: «مطالبه‌ عمومی من از شما جوانان آن است که این راه را با احساس مسئولیّت بیشتر و همچون یک جهاد در پیش گیرید» با متبلور ساختن احساس مسئولیت جوانان نسبت به احصاء، دسته بندی و اولویت بندی نظام مسائل استانی و شهرستانی اقدام کنیم.

,

وی گفت: بعد از شروع رسمی این مجمع، جمع بندی ها و بررسی نظام مسائل احصا شده بعد از پردازش اطلاعات ، صحت سنجی و راستی آزمایی در اختیار ستاد نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت و پیشنهادات خود را نیز برای رفع مشکلات و بالفعل نمودن ظرفیت‌ها به کمیسیون های مربوطه در مجلس شورای اسلامی تقدیم کرده تا برای هر کدام از آنها در سطوح مختلف تصمیم گیری صورت پذیرد.

,

رزازی در ادامه افزود: مجمع نظام مسائل کشور با پشتوانه جوانان متخصص و انقلابی به عنوان یک حلقه میانی بین بدنه مردم و حکومت، تمام توان خود را در مطالبه گری و رفع مشکلات خرد و کلان مردم و فعلیت بخشیدن به فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود به کار خواهد بست .

,

وی اعلام کرد: این مجمع آمادگی کامل خود را جهت همکاری و همراهی با کلیه ارگان ها و سازمانها جهت استفاده از پتانسیل نخبگی در سراسر استان در راستای اهداف بلند انقلاب اسلامی را دارد که در این راستا از کلیه ی جوانان علاقه مند به همکاری در حوزه توسعه و احصا نظام مسائل استان جهت همراهی با این مجمع دعوت به عمل می آید.

,

لازم به ذکر است این مجمع با ماموریت نقش آفرینی جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی زیر نظر حوزه نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی در سطوح ملی،استانی و شهرستانی تشکیل گردیده و علی رزازی طی حکمی از سوی حمزه صفر بیگی دبیرکل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور به دبیری این مجمع در آذربایجان غربی منصوب گردیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه