اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

بانگ «یا مهدی ادرکنی» راس ساعت 9 شب نیمه شعبان طنین انداز می شود/ آسمان اصفهان نورباران خواهد شد

بانگ «یا مهدی ادرکنی» راس ساعت 9 شب نیمه شعبان طنین انداز می شود/ آسمان اصفهان نورباران خواهد شد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان برنامه های نیمه شعبان اصفهان در ارگان های مختلف و نهادهای مردمی را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی احمدی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با اشاره به اهمیت نیمه شعبان به ویژه در سال جاری، اظهار کرد: امسال دو نیمه شعبان در پیش داریم و برهمین اساس برنامه های متعددی در طول 52 هفته سال در سطح استان پیش بینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه هماهنگی لازم بین ارگان های مختلف برای بزرگداشت نیمه شعبان انجام شده است، تصریح کرد: گروه های مردمی هم برنامه های متنوعی برنامه ریزی کرده اند و در بنیاد مهدویت و آینده پژوهی اقدامات مختلفی در این رابطه انجام شده است.

,

وی با اشاره به جایگاه مهم نیمه شعبان در کشورمان و تاثیر آن بر انقلاب اسلامی، گفت: قیام مردم ایران و انقلاب اسلامی ایران بر مبنای اتصال به قیام حضرت مهدی انجام شده است و مردم ایران به خوبی آمادگی خود را برای ظهور و پیروی از ولایت در انقلاب اسلامی به اثبات رساندند.

,

احمدی پیرامون برنامه های نیمه شعبان امسال، عنوان کرد: همزمان با ساعت 9 یکشنبه، 8 فروردین ماه بانگ «یا مهدی ادرکنی» در صدا و سیما، سراسر ماذنه های مساجد در سراسر پخش شده و مردم با این بانگ آمادگی خود را برای ظهور اعلام می کنند.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: همزمان با این بانگ برنامه نورافشانی توسط شهرداری های مناطق اصفهان، شهرداری و دهیاری های سطح استان انجام شده و آسمان اصفهان نورباران خواهد شد.

,

وی با اشاره به رونمایی از پرده نقاله‌خوانی مهدوی با نام «قدرت اسلام» با حضور آیت الله ناصری، گفت: این پرده به تولید انبوه رسیده است و در کل شهرستان های استان برنامه پرده خوانی انجام خواهد شد.

,

احمدی تصریح کرد: در دهه شعبانیه جشن های خانگی با حضور طلاب در سطح اصفهان برگزار شده و مردم با نصب پرچم های یا مهدی به استقبال این عید خواهند رفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه