اخبار داغ

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حواشی در اواویت است/تشکیل شعب ویژه برخورد با متخلفین انتخاباتی در کهگیلویه وبویراحمد+تصاویر

برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حواشی در اواویت است/تشکیل شعب ویژه برخورد با متخلفین انتخاباتی در کهگیلویه وبویراحمد+تصاویر
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه بویراحمد گفت: آنچه برای ما مهم است برگزاری یک انتخابات آرام و سالم به دور از هرگونه حواشی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ظهر امروز اولین دوره توجیهی و آموزشی مسئولان هیئت های اجرایی انتخابات۱۴۰۰شهرستان لنده با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه وبویراحمد، فرماندار، معاون و بخشداران مرکزی و موگرمون، نماینده دادستانی شهرستان لنده و هیئت های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس ,

در این جلسه فرماندار شهرستان لنده با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات در ایران به عنوان یکی از مهمترین ارکان قدرت ملی است که باید به بهترین سبک ممکن و با حضور حداکثری مردم با شکوه هرچه تمام تر برگزارشود.

,

 

,

, ,

تورج رزمجو افزود: انتخابات به عنوان مهمترین رکن تصمیم گیری مردم برای تعیین سرنوشت خود است که وظیفه ما فراهم کردن زمینه های لازم برای حضور مردم پای صندوق های رای و صیانت از رای مردم است.

,

وی تصریح کرد: رای مردم به فرموده مقام معظم رهبری حق الناس است و ما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات باید زمینه مشارکت و دفاع از حق و حقوق مردم را یک تکلیف بدانیم.

,

 

,

, ,

مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام از کاندیدای شورای های شهر در استان در هفته قبل به اتمام رسید و از امروز نیز ثبت نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت آغاز شده است و از هفته بعد نیز ثبت نام شورای های روستایی به صورت اینترنتی و حضوری در ستاد انتخابات شهرستان ها اجرایی خواهدشد.

,

فتاح محمدی افزود: برابر دستورالعمل ستاد انتخابات کشور کسانی که از بستگان درجه یک در شوراهای شهر اقدام به ثبت نام کردند نمی توانند عضو هیئت های نظارت و یا اجرایی باشند و فرد علی البدال باید جایگزین فرد در این هیئت ها باشد.

,

وی گفت: تامین حفظ و امنیت انتخابات برعهده نیروی انتظامی است و برای تامین نیروی انسانی لازم برای شعب اخذ رای نیز تهمیدات لازم در شورای تامین اتخاذ شده و خواهدشد.

,

 

,

, ,

وی افزود: آنچه برای ما مهم است برگزاری یک انتخابات آرام و سالم به دور از هرگونه حواشی  است که در این حوزه نیز قوه قضائیه با تشکیل شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی نیز آماده همکاری همه جانبه است و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی قطعا قاطعانه برخورد لازم را خواهند داشت.

,

مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایندگان فرماندار در حوزه انتخابیه توسط شخص فرماندار و باید افرادی باتجربه و دارای صلاحیت های لازم برای مدیریت امر در شعب اخذ رای باشند و در این زمینه باید فرمانداران نیز تهمیدات لازم را به کار ببرند و از گماردن افراد کم تجربه و فاقد صلاحیت های لازم خودداری کنند.

,

 

,

, ,

در ادامه نیز غلامی نماینده دادستانی شهرستان لنده به بیان تذکرات و تخلفات انتخاباتی پرداخت و از برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفین روند اجرایی انتخابات در هر سطح و حوزه ای که باشند خبرداد.

,

در ادامه نیز رسولی از کارشناسان ستاد انتخابات استان ضمن بیان تذکرات انتخابات و فرآیند اجرای دستورالعمل ها نکاتی را بیان و به سوالات حاضرین نیز پاسخ گفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه