اخبار داغ

رییس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب:

تقوا از مهم‌ترین ویژگی‌های منتظران ظهور است

تقوا از مهم‌ترین ویژگی‌های منتظران ظهور است
حجت‌الاسلام نجفیان با بیان اینکه تقوا از مهم ترین ویژگی های منتظران است، گفت: منتظر واقعی کسی است که بنده صالح خدا بوده و خدا ترس و با تقوا باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام عادل نجفیان در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با  تبریک میلاد باسعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود(عج)، گفت: مسئله ظهور مسئله ای بسیار مهم و از امور مسلم است که توسط شیعه و سنی بیان شده است و نباید از آن غافل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  زرین خبر,

رییس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب با بیان اینکه مومنان در ایام غیبت حضرت ولی عصر(عج)، وظایفی بر عهده دارند، اظهار کرد: اگر مومن بخواهد از اصحاب و یاران حضرت ولی عصر(عج) باشد، باید از منتظران واقعی فرج آن حضرت باشد.

,

وی با اشاره به اینکه انتظار فرج از بهترین عبادت ها به شمار می رود، افزود: یکی از ویژگی‌های منتظران در دوران غیبت حضرت ولی عصر(عج)، انتظار فرج است و فرد منتظر باید آمادگی کامل برای ظهور را داشته باشد و این آمادگی را در خود ایجاد کند.

,

حجت‌الاسلام نجفیان، تقوا را از مهم ترین ویژگی های منتظران واقعی بر شمرد و تصریح کرد: منتظر واقعی کسی است که بنده صالح خدا بوده و  خدا ترس و با تقوا باشد.

,

رییس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب با بیان اینکه امید به آینده از دیگر ویژگی های منتظران واقعی ظهور حضرت ولیعصر(عج) است، تصریح کرد: انتظار یعنی امید به آینده ای روشن و امید دادن به مردم نیز از وظایف منتظران است.

,

وی با اشاره به اینکه معرفت و شناخت امام زمان(عج) از وظایف منتظران است، افزود: در روایات نیز تاکید شده است که انسان باید امام زمان خود را بشناسد؛ چون پیمودن مسیر درست و صراط مستقیم الهی، جز به معرفت او ممکن نخواهد بود.

,

حجت‌الاسلام نجفیان با بیان اینکه منتظر واقعی امام زمان(عج) باید گوش به فرمان ایشان بوده و دل‌بستگی به دنیا و زرق‌وبرقش نداشته و زندگی‌اش نیز مطابق میل آن حضرت باشد، اظهار کرد: همواره به یاد حضرت بودن، زمینه سازی برای ظهور، تلاش برای حفظ ایمان، عشق به عدالت، رعایت موازین و قوانین دینی و اخلاقی،  داشتن روحیه تعهد و مسؤولیت پذیری، خوش اخلاقی، پیراستگی از بدی ها و آراستگی به خوبی ها، پیوند با مقام ولایت از دیگر ویژگی ها و وظایف منتظران است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه