اخبار داغ

جانشین پلیس راه استان زنجان:

۵ نفر در حوادث رانندگی استان زنجان، جان خود را از دست دادند

۵ نفر در حوادث رانندگی استان زنجان، جان خود را از دست دادند
میناخانی جانشین پلیس راه استان زنجان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز ۵ نفر در حوادث رانندگی استان زنجان جان خود را از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی‌ میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه تردد در محورهای استان زنجان ۱۴۷ درصد افزایش یافته است تصریح کرد: امسال نسبت به سال گذشته مسافرت‌ها افزایش زیادی یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی تصریح کرد: بیشترین حجم ترددها در ایام تعطیلات در محور زنجان_تبریز و زنجان_قزوین است.

,

جانشین پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه امروز ترافیک در محورهای استان زنجان روان بود و مشکل خاصی در محورهای استان زنجان نداشتیم ابراز کرد: پیش‌بینی می‌کنیم روزهای پایانی تعطیلات ترافیک در محورهای استان زنجان سنگین باشد.

,

وی با بیان اینکه نیروهای پلیس راه همچنان در محورهای استان زنجان مستقر هستند ادامه داد: با رانندگان متخلف برابر قانون برخورد می‌شود.

,

میناخانی خاطر نشان کرد: گشت‌های نامحسوس نیز در محورها مستقر هستند و با افرادی که تخلفات حادثه ساز  مرتکب می‌شوند برخورد می‌کند.

,

وی با بیان که عامل بیشتر تصادفات رانندگی در محورهای استان زنجان در ایام تعطیلات خستگی و خواب آلودگی است افزود: انحراف به چپ و سبقت ممنوع نیز از جمله تخلفاتی که در ایام تعطیلات  در محورهای استان زنجان بیشتر رانندگان مرتکب می‌شوند.

,

جانشین پلیس راه استان زنجان خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس راه تا پایان طرح نوروزی در محورهای استان زنجان مستقر خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه