اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان؛

وضعیت فقر و اشتغال در استان هرمزگان وضعیت خوبی نیست

وضعیت فقر و اشتغال در استان هرمزگان وضعیت خوبی نیست
حجت الاسلام عبادی زاده گفت: استان هرمزگان از وضعیت نامناسب فقر و اشتغال برخوردار است و این وضعیت شایسته و زیبنده هرمزگان نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان صبح امروز در آئین معارفه مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان اظهار کرد: خدمتگزاران، مدیران و مسئولین هرچقدر خدمتگزاری را بیشتر کنند، صیادت آنها نزد خدا و مردم بیشتر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه در مسیر خدا بودن یک افتخار است،افزود: خدمت کردن در دستگاهی مانند کمیته امداد و جامه عمل پوشاندن به نیاز نیازمندان بزرگترین خدمت برای یک خدمتگزار است.
حجت الاسلام عبادی زاده ادامه داد: مایه فخر دنیا و آخرت است که انسان توفیق پیدا کند در خدمت نیازمندان باشد و امروز همه ما مفتخریم که به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کنیم.

,
,


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه خدا قوت می گویم به همه عزیران در کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان، تصریح کرد: مردم هرمزگان قدردان زحمات آقای علی الهیاری مدیرکل پیشین این اداره کل هستند.
وی اضافه کرد: وضعیت فقر در استان هرمزگان وضعیت مناسبی نیست، وضعیت اشتغال هم وضعیت خوبی نیست.

,
,
,


حجت الاسلام عبادی زاده با بیان اینکه آمار ارائه شده بر اساس مستندات مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی می باشد،افزود: شرایط استان هرمزگان با موقعیت استراتژیک آن شرایط خوبی نیست.
امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: امیدواریم که روال به گونه ای پیش رود که چرخه حمایت از نیازمندان با رسیدن به خودکفایی و اشتغال زایی آنها، کاهش پیدا کند.

,
,
,


حجت الاسلام عبادی زاده خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال های آینده کارها به گونه ای پیش رود که در آمار کشوری جزء چند استان فقیر کشور نباشیم.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه