اخبار داغ

سردار شرفی:

فرماندهان اشرافیت اطلاعاتی خود را بالا ببرند

فرماندهان اشرافیت اطلاعاتی خود را بالا ببرند
جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: باید فرماندهان اشرافیت اطلاعاتی را بالاتر برده و آمادگی عملیاتی را احراز کرده و حفاظت از مقرها و اماکن را مد نظر قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار سرتیپ دوم محمد شرفی در بازدید از یگان های انتظامی ارومیه افزود: در کنار این امر، اولویت اصلی پلیس استفاده از فناوری روز در ماموریت ها بوده که در این راستا گام های اساسی برداشته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی با اشاره به اینکه قبل از اجرای طرح‌های نوروزی، برنامه‌ریزی خوبی در راستای تقویت حوزه تعاملی، پیش بینی و تدوین طرح ها و تحلیل اطلاعات و اخبار در آذربایجان غربی صورت گرفته، اضافه کرد: در اجرای ماموریت ها اصل پیش بینی و پیشگیری باید مد نظر پلیس قرار گیرد.

,

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی بیان کرد: پلیس در حوزه تعاملی در آذربایجان‌غربی پیشرفت خوبی داشته و از ظرفیت های موجود استفاده کرده است.

,

سردار شرفی ادامه داد: جرایم و آسیب های اجتماعی در آذربایجان غربی کنترل شده و مدیریت ترافیک در این ایام وضعیت مناسبی داشته و آمار نگران کننده ای در این استان نداشته ایم.

,

وی با اشاره به اینکه برای ۱۳ فروردین امسال تدابیر و تمهیدات خاصی در نظر داریم، اظهار کرد: پلیس تابع دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و روند اجرای محدودیت ها را با قدرت در حوزه ترافیکی و جاده ای ادامه می دهد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه