اخبار داغ

امام جمعه یزد:

حمایت از صاحبان ایده و نخبگان در کنار حمایت از تولیدکنندگان مورد توجه باشد

حمایت از صاحبان ایده و نخبگان در کنار حمایت از تولیدکنندگان مورد توجه باشد
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: حمایت از صاحبان ایده و نخبگان باید در کنار حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران مورد توجه جدی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت الله محمدرضا ناصری صبح امروز در دیدار با رئیس کل دادگستری استان یزد، معاونان و دادستان یزد با تاکید بر اینکه نیت خدایی و اخلاص در زندگی انسان اثرات بسیار زیادی دارد، اظهار داشت: توکل به غیر از خدا، نتایج ناپایدار به دنبال دارد و برکت در توکل به خدا و اخلاص است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی عنوان کرد: کسانی که برای خدا کار کردند و صبوری و مقاومت پیشه کردند و به خلق خدا توجه نشان دادند، آثار فردی و اجتماعی بسیار عاید خود و جامعه کردند که مصداق آن شهدا هستند.

,

ناصری تاکید کرد: امیدواریم همه در راه خدمت به بندگان خدا و با توکل به خدای متعال حرکت کنیم و همانند امام خمینی(ره) که با همین نیت در راه پیروزی انقلاب قدم برداشت، بتوانیم توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم و در مسیر توسعه و پیشرفت کشور قدم برداریم.

,

امام جمعه یزد با بیان خاطراتی از امام خمینی(ره) در دوران تبعید بیان کرد: توکل امام به خدا و سپردن تمام امور به او و قدم برداشتن در مسیر وظیفه، چنان آرامشی به امام داده بود که هیچکس نتوانست او را از مسیری که انتخاب کرده بود، منصرف کند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت تلاش همه دستگاه‌ها برای تحقق شعار سال عنوان کرد: باید در این زمینه دستورالعمل و برنامه ریزی داشته باشیم و دستگاه قضایی، نمایندگان مجلس و دستگاه های اجرایی، هماهنگ و همسو در این مسیر گام بردارند.

,

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی وابستگی های ما به خارج از کشور شایسته نیست، تصریح کرد: وابستگی در زمینه خوراک دام زیبنده کشور ما نیست و همه دستگاه ها باید به سهم خود ورود و تلاش کنند تا با استفاده از ظرفیت موجود در استانها در این زمینه خودکفا شویم.

,

امام جمعه یزد تاکید کرد: تولید نیازمند تشویق و پشتیبانی است و در کنار حمایت از تولیدکنندگان باید برای جذب و حمایت از نخبگان و صاحبان ایده نیز تلاش کرده و موانع پیشرفت آنها را رفع کنیم.

,

وی اظهار داشت: اگر حرکت در مسیر تولید را جدی کنیم، می توانیم به قله های ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب دسترسی پیدا کنیم.

,

ناصری همچنین بر ضرورت رسیدگی به معیشت مردم و رفع مشکلات آنها نیز تاکید کرد و گفت: رفع این مشکلات راهکار دارد و دست اندرکاران امر باید توجه داشته باشند که نباید برای دولتها کار کنند بلکه باید برای مردم کار کنند و نباید برای رفع مشکلات مردم چشم به مهلت فعالیت دولتها داشته باشند.

,

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه باید روی مسائل آموزشی در حوزه تولید نیز کار شود، اظهار داشت: این موضوع باید توسط همه دستگاه ها جدی گرفته شود.

,

وی در مورد فعالیت های دستگاه قضایی نیز عنوان کرد: دستگاه قضایی باید در مسیر رفع مشکلات وارد میدان شود و اجازه ندهد هیچ عاملی امنیت، فرهنگ و آرامش مردم را مختل کند و در زمینه پیشگیری نیز بسیار جدی‌تر از قبل عمل کند.

,

ناصری تاکید کرد: دستگاه قضایی در برنامه ریزی آینده خود باید امنیت و فرهنگ مردم را مدنظر قرار دهد و در این زمینه برنامه ریزی داشته باشد و به طور ویژه در بعد پیشگیری ورود کند.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه