اخبار داغ

رئیس هیات کشتی شهرستان گرمه:

جنس انقلاب ۵۷ انسانی بود/ تحقق دموکراسی واقعی در کشور

جنس انقلاب ۵۷ انسانی بود/ تحقق دموکراسی واقعی در کشور
حسین دوست محمدی با بیان اینکه نوع و جنس انقلاب اسلامی در سال ۵۷ بیشتر انسانی بود تا صنعتی گفت: هر چند در حوزه صنعت و تولید علم همچون سلول های بنیادین و نانو، هوافضا در دنیا حرفی برای گفتن داریم اما بیشترین تاثیر انقلاب اسلامی در حوزه انسانی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین دوست محمدی، رئیس هیات کشتی شهرستان گرمه در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهارکرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید، در دهه پنجم و در گام دوم انقلاب اسلامی نه‌تنها در برابر براندازی‌های سخت، نرم و هوشمند دشمنان مقاومت کرده، بلکه توانسته است به دستاوردهای قابل‌توجهی در عرصه‌های مختلف دست یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصر اترک,

دوست محمدی تاکید کرد: نوع و جنس انقلاب اسلامی در سال ۵۷ بیشتر از دیدگاه انسانی بود تا صنعتی.

,

وی افزود: هر چند در حوزه صنعت و تولید علم همچون سلول های بنیادین و نانومواد و حوزه هوافضا در دنیا حرفی برای گفتن داریم اما بیشترین تاثیر انقلاب اسلامی در حوزه انسانی بود.

,

وی تصریح کرد: در حکومت های مختلف جهان جایی برای مردم عادی نیست و صاحبان قدرت و ثروت تعیین کننده تصمیمات آن کشورها هستند،اما به برکت انقلاب اسلامی دموکراسی به معنای واقعی در ایران اتفاق افتاده و خان و خان سالاری پایان یافت و از دل مردم نمایندگانی به عنوان رئیس جمهور و نماینده مجلس و شوراهای اسلامی شهر ها را تشکیل می دهند.

,

رئیس هیات کشتی گرمه خاطرنشان کرد: انحصار طاغوتیان و چپاول گران  بر مردم خاتمه یافته و با رشد عقول مردم به برکت جمهوری اسلامی انتخاب ها  تعالی یافته و مسیر پرفراز و نشیب حکومت علوی  با زمینه سازی "امت اسلامی" تحقق خواهد یافت.

,


انتهای پیام/محمدی

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه