اخبار داغ

چهره سیاسی شهمیرزاد مطرح کرد:

نظام جمهوری اسلامی متکی بر آرای مردمی/ مشکلات داخلی ومعیشتی نشانه سوء مدیریتی مدیران

نظام جمهوری اسلامی متکی بر آرای مردمی/ مشکلات داخلی ومعیشتی نشانه سوء مدیریتی مدیران
محمد رضا رحیمی زاده در خصوص مشکلات اقتصادی وداخلی اظهار داشت: در حوزه داخلی و در بحث معیشت مردمی واقتصادی بیشترین دلیل آن سوء مدیریت مسئولین بوده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا رحیمی زاده در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در بحث نظام جمهوری اسلامی با توجه بر اینکه امام تکه و مبانی خودشان را مردم قرار داده بودند این نظام دارای دو شاخصه جمهوری و اسلامی  می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

محمد رضا رحیمی زاده با اشاره به اینکه مردم سالاری دینی و حکومت مبتنی بر نظرات مردم است تصریح کرد: بعد از اینکه پیامبر اکرم 10 سال حکومت اسلامی داشتند و4 سال هم امیر المومنین بعد از آن حکومت اسلامی به آن معنا شکل نگرفت و مردم وامت اسلامی پراکنده بودند، که با کمک مردم و رهبری امام این حکومت شکل گرفته است.

,

این چهره سیاسی در خصوص گامی به سوی ظهور حضرت حجت تشریح کرد: با این حرکت مردمی ورهبری امام عظیم شان وبرپای حکومت اسلامی بعد از این همه سال این حرکت نشانه گامی به سوی ظهور می باشد.

,

وی درباره مردمی بودن نظامی جهوری اسلامی ایران افزود: ما در نظامی زندگی میکنیم که با متکی بودن به آرای مردمی برای انتخاب نظام وانتخاب مسئولین می باشد که باعث دوام وثبات این نظام مقدس می شود به دلیل اینکه 98 درصد از مردم به جمهوری اسلامی رای داده اند وپایبند به این نظام نیز هستند.

,

رحیمی زاده با اشاره به اینکه تنها حکومت مردمی جهان حکومت جمهوری اسلامی ایران می باشد خاطرنشان کرد: در کشور های مختلف بحث دموکراسی بیان می شود ولی عملا رای ونقش مردم در آن نیست یا اگر هم باشد بسیار ضعیف است .

,

این چهره مطرح سیاسی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در بحث دموکراسی وانتخاب مردمی مسئولین موفق بوده است تاکید کرد: با توجه به همه مشکلاتی که در این چند ساله بوده است هم مشکلات داخلی و چند برابر آن مشکلات خارجی وتهدیداتی که عیلیه جمهوری اسلامی ایران بوده است این نظام با اتکا به مردم ونظرات اسلام توانسته به راه بزرگ خودش ادامه دهد.

,

وی در خصوص پیشرفت های بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران یاد آور شد: در این چند سال از عمر انقلاب می گذرد پیشرفت های چشم گیری در حوزه های فناوری های نانو، پزشکی، دفاعی، راه سازی و... پیشرفت های بسیار خوبی را داشته ایم  ودنیا هم این را خوب می داند واعتراف هم کرده است.

,

رحیمی زاده در خصوص مشکلات اقتصادی وداخلی اظهار داشت: در حوزه داخلی و در بحث معیشت مردمی واقتصادی بیشترین دلیل آن سوء مدیریت مسئولین بوده است ولی این به آن معنی نیست که مردم بخواهند از نظام فاصله بگیرند واگر انتقادی هم هست به عملکرد های مسئولین در این حوزه است.

,

این کارشناس سیاسی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات شوراهای شهر و روستا وانتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: با توجه به چالش های موجود در کشور امیدواریم که مردم با انتخاب مدیران جوان مومن، توانمند، و با تفکر انقلابی امیدواریم که این چالش ها در سال 1400 حل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه