اخبار داغ

کارشناسی ارشد علوم سیاسی و روابط بین الملل:

جمهوری اسلامی ایران، سبیل الله است

جمهوری اسلامی ایران، سبیل الله است
شیخ بگلو گفت: باید به این امر توجه کرد که آری به جمهوری اسلامی ملاک قضاوت میزان تحرک در جهت درست بوده زیرا جمهوری اسلامی سبیل الله است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید شیخ بگلو در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: قال رسوالله (ص): اِذَا التَبَسَت عَلَیکُمُ الفِتَنُ، کَقِطَعِ الَّیلِ المُظلِمِ فَعَلَیکُم بِالقُرآنِ (پس هرگاه فتنه ها همچون شب تار شما را فرا گرفت به قرآن رو آورید)

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , اروم نیوز،,

وی ادامه داد: مسیری که تلاش و کوشش در آن پشیمانی ندارد ، ولی غفلت از آن پشیمانی دارد در ۱۲ فروردین ۵۸ به جمهوری اسلامی آری گفتیم و به هرچه غیر جمهوری اسلامی نه گفتیم یادایام بخیر.

,

کارشناسی ارشد علوم سیاسی و رابط بین‌الملل اظهار داشت: در روزگاری که اعضای شورای انقلاب یکی یکی طرح تشکیل انواع انقلاب ها از جمهوری تا نظام پارلمانی و ریاستی از بنی صدر و بازرگان گرفته تا هر مساله دیگر را می‌دادند، امام امت اتمام حجت نمودند و گفتند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر.

,

شیخ بگلو بیان کرد: یک لحظه تصور کنید احوالات انقلابیون در ۱۱ فروردین ۱۳۵۸ را چه حالی داشتند خدای من استرس و نتیجه رأی گیری درست است که مردم همیشه در صحنه ایران در ۲۲ بهمن سال ۵۷ با رهبری روح الله کبیر بیعت نموده و ولی امر خود را انتخاب کرده بودند.

,

وی اضافه کرد: ولی فتنه‌هایی از غائله آذربایجان تا کردستان و خوزستان کشور در انقلاب نوپا و نونهال را در محاصره تجزیه و آشوب انداخته بود ولی به دور اندیشی مردم مواجه شد.

,

این فعال سیاسی گفت: باید قدر نعمت بدانیم از بیداری اسلامی شروع می کنم، از انقلاب ۱۱ فوریه میدان التحریر مصر تا تونس، لیبی، بحرین، یمن و ده‌ها مساله دیگر رامقایسه کنید و ببینید چه حکومت هایی و چه حاکمانی بر ملت های مظلوم آنها حکومت می کنند.

,

شیخ بگلو با اشاره به اینکه در آستانه ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ در قرن نو هستیم، بیان کرد: ملت پر افتخاری که جانانه در مقابل سیاست های خصمانه و جنگ اقتصادی و سیاسی مثلث عبری، سعودی، عربی مثل همیشه سربلند بیرون آمد و ترامپ دیوانه را به زباله دان تاریخ فرستاد و اکنون با روی کار آمدن دولت جدید شیطان بزرگ به رهبری جو بایدن و پیروی از سیاست چماق و هویچ مذاکره یقینا ملت ایران نشان داده از این آزمون الهی سربلند بیرون خواهد آمد.

,

وی گفت: تاریخ نشان خواهد داد که عده ای فریب خورده و مزدور در ستون پنجم دشمن که با وعده و وعید در دام امیال شیطان بزرگ افتاده اند و با نه به جمهوری اسلامی سعی در سنگ اندازی در حرکت رو به پیشرفت قطار انقلاب با رهبری حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلال ایجاد کنند ولی بدانند که به کوری چشم دشمنان ایران اسلامی و با رویکرد جدید در سیاست خارجی و تعامل سازنده با کشورهای شرقی مسیری نو در جهت پیشرفت و آبادانی این مرز و بوم آغاز شده است.

,

کارشناسی ارشد علوم سیاسی و روابط بین‌الملل ادامه داد: اکنون ما در شروع دومین گام انقلاب همه سربازان سید علی هستیم و همانند مولایمان با آرمان‌های پیر جماران تجدید بیعت می نماییم.

,

شیخ بگلو بیان کرد: پروردگارا ما بر سر عهدی که پدران و مادرانمان در ۱۲ فروردین ۵۸ با تو بستند ایستاده ایم تا انقلاب تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله العظمی از شر خناسان و به بدخواهان مورد محافظت قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه