اخبار داغ

روایت علمای اهل تسنن خراسان شمالی از خدمات انقلاب اسلامی؛

آزادی دینی و اجرای عدالت بزرگترین هدیه انقلاب به مردم است

آزادی دینی و اجرای عدالت بزرگترین هدیه انقلاب به مردم است
شماری از علمای شاخص اهل سنت خراسان شمالی آزادی دینی و مذهبی برای مذاهب اسلامی و تحقق عدالت اجتماعی را مهمترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بین ملت ایران دانستند و خواستار حمایت و پیروی مردم از آرمان های امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  ائمه جمعه اهل سنت خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک در بجنورد ضمن تبریک فرارسیدن 12 فروردین اظهار داشتند: نباید فراموش کنیم که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال ۱۳۵۷، به دعوت امام خمینی همه‌پرسی حکومت جمهوری اسلامی ایران در روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین ۱۳۵۸ در سراسر ایران برگزار شد و ۹۸.۲ درصد واجدین شرکت در همه‌پرسی با دادن رای «آری»، با برقراری حکومت جمهوری اسلامی موافقت کرده و برای سعادتمندی خود نظام مقدس جمهوری اسلامی را انتخاب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

آتاآخوند داوری، امام جمعه اهل سنت مسجد خاتم الانبیاء بجنورد در این خصوص گفت: دشمنان در اوایل پیروزی انقلاب با ایجاد انواع فتنه‌ها و مشکلات خواستند بین نظام و مردم به‌ویژه مذاهب اختلاف و شکاف ایجاد کنند که به یاری خدا، رهبری امام راحل و هوشیاری و ولایت‌مداری ملت شریف ایران اسلامی تمام نقشه‌های آنها خنثی شد.

,

وی بیان داشت: آزادی دینی و مذهبی برای مذاهب اسلامی به ویژه اهل سنت ایران مهمترین دستاورد انقلاب است.

,

وی افزود: بعد از انقلاب، استکبارجهانی و دیگر مزدورانش با ایجاد و حمایت از گروهک های تروریستی و انجام بمب گذاری و به شهادت رساندن نیروهای نظامی و بسیجی و امنیتی و مردم در برخی مناطق مرزی کشور سعی در ایجاد تفرقه و برهم زدن آرامش و امنیت این کشور داشتند که تا به امروز و با کمک خداوند و هدایت های رهبر عزیزمان توطئه های آنان دامن خودشان را گرفته و با هوشیاری مردم و حضور به موقع نیروهای امنیتی خنثی می شود.

,

وی تصریح کرد: در 12 فروردین مردم برای همیشه خواهان برچیده شدن بساط سلطنت طلبان و طاغوتیان در این کشور شدند و با رأی حداکثری به انقلاب اسلامی خواستار برقراری نظم و امنیت و عدالت اجتماعی و همچنین آزادی در این کشور شدند که الحمدالله ما امروز همه ی این نعمات را در کشور شاهد هستیم.

,

این عالم اهل سنت افزود:  بر خلاف ادعای های کشورهای استکباری از جمله انگلیس، آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای عربی که با راه اندازی شبکه های دروغین می خواهند وجهه کشور ما را تخریب کنند؛ ما هرگز به این ظالمین اجازه فعالیت های مخرب در کشور را نخواهیم داد و با وحدت و حمایت از مقام معظم رهبری در مقابل این ستمکاران خواهیم ایستاد.

,

عبدالله آخوند خوش نظر، امام جمعه اهل سنت روستای تازه یاب مانه و سملقان نیز در گفتگو با خبرنگار عصراترک عنوان داشت: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب مبارزه و مقابله با جریانات تکفیری و داعش بود که این گروهک های تروریستی که با حمایت های مالی و تسلیحاتی آمریکا، اسرائیل، انگلیس و فرانسه و دیگر کشورهای عربی  در صدد نابودی حکومت اسلامی سوریه؛ عراق و بعدا هم در صدد نابودی نظام مقدس ما بودند؛ که با هوشیاری رهبری و فرماندهی مقتدرانه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی به خاک و خون کشیده و متلاشی شدند.

,

روحانی شاخص اهل سنت مانه و سملقان خاطرنشان کرد: این انقلاب نه تنها برای ملت ایران و بلکه برای تمامی مردم جهان ثمره داشت که چرا حمایت از مردم مظلوم فلسطین، یمن، عراق، سوریه و... که تنها ایران به حمایت از آنها پرداخته و اجازه ظلم از سوی دشمنان در این کشورها را نمی دهد، جهانی بودن ثمره و دستاورد این انقلاب را برای مسلمانان دنیا را نشان می دهد که اینها همه بیانگر انجام دستورات الهی در این جهان توسط مقام معظم رهبری و سپاهیان و نیروهای امنیتی در کشور است.

,

امام جمعه اهل سنت مانه و سملقان  اظهارداشت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری بسیاری از رسانه های همسوی انگلیس و آمریکا با ارائه اخبار های کذب و جعلی سعی در ناامید کردن ملت ایران برای شرکت در انتخابات را دارند که تا به این طریق حضور مردم در پای صندوق های رأی را کمرنگ جلوه بدهند که بنده به عنوان یک روحانی اهل سنت به این دشمنان رسول الله و قرآن اعلام می کنم که دیگر نه تنها ملت ایران و بلکه مردم جهان به خوبی فهمیده اند که این کشور های به اصطلاح مدعی دموکراسی چه اهدافی دارند و اینها نه به خاطرمنافع مردم و بلکه به خاطر نابودی دیگر کشورها و از بین بردن امنیت مسلمانان می خواهند ظلم و نامنی را در جهان گسترش بدهند.

,

وی خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران همچون دوره های گذشته ضمن تبعیت از رهنمودهای ولی امر مسلمین جهان باحضوری باشکوه و تاریخی حماسه دیگر در 28 خرداد 1400 خلق خواهند کرد و بساط فتنه و توطئه های مستکبران را در نطفه خفه خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه