اخبار داغ

در روز جمهوری اسلامی ایران مطرح شد؛

حرف دل مردم؛ آری به نظام، نه به مسئولان بی مسئولیت غربزده/ مخالفت مردم با مسئولانی که کدخدای قلابی امریکایی را قبول دارند و جوانان را نه

حرف دل مردم؛ آری به نظام، نه به مسئولان بی مسئولیت غربزده/ مخالفت مردم با مسئولانی که کدخدای قلابی امریکایی را قبول دارند و جوانان را نه
ایران اسلامی بر مدار ولایت و مردم به حرکت خود ادامه می دهد، این را می توان از حضور گسترده مردمی در عرصه های مختلف نظام دید، با این وجود مردم از تدبیرهای سوخته برخی مسئولین بی مسئولیت با تفکر غربگرایی که کشور را به لبه پرتگاه می کشانند گلایه مندند، همان مسئولین بی کفایتی که با فاصه گرفتن از اصول اساسی نظام، مردم را نامحرم و کدخدای قلابی امریکایی را قبول دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، در فتنه های مختلف در طول این 42 سال پس از پیروزی انقلاب، حرف های معاندین نظام همسو با جنایتکاران عالم و در رأس آن امریکای خونخوار و صهیونیسم کودک کش یکی بوده و هست که امسال دیگر رژیم ایران چنج می شود! و تغییری در کار نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

ایران اسلامی بر مدار ولایت و مردم به حرکت خود ادامه می دهد

, ایران اسلامی بر مدار ولایت و مردم به حرکت خود ادامه می دهد, ایران اسلامی بر مدار ولایت و مردم به حرکت خود ادامه می دهد,

این حرف ها را هم در هشت سال دوران جنگ تحمیلی گفتند، در فتنه 78، 88 و 96 هم مطرح کردند و اما این نظام چنج نشد، تغییر یافتنی هم نیست چرا که بر گرفته از آموزه های اسلامی، انقلابی و جهادی است و بر مدار و محوریت تلفیق حرکت دو بال بزرگ یعنی ولایت و مردم به مسیر خود ادامه می دهد.

,

هرچند تا رسیدن به قله های افتخار اصلی مسیری طولانی در پیش است، اما روند صعودی است، با تمام فراز و نشیب هایش.در مقاطعی فشارهای مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و حتی فرهنگی بر این ملت از سوی جبهه نفاق، کفر و استکبار تحمیل شده با این وجود این نظام به پشتوانه همین مردم که از نسل های آن ملتی هستند که 12 فرودین سال 1358 به جمهوری اسلامی "آری" گفتند استوار ایستاده و مقتدارانه؛ یا علی گویان و حسینی وارانه زیر بار ظلم و ستم نرفته اند، نه در دوران دفداع مقدس و نه اکنون در جنگ اقتصادی.

,

مقبولیت نظام بین مردم زمینه ساز تحمل مشکلات اقتصادی شده

, مقبولیت نظام بین مردم زمینه ساز تحمل مشکلات اقتصادی شده, مقبولیت نظام بین مردم زمینه ساز تحمل مشکلات اقتصادی شده,

ملت محاصره ها و تحریم های اقتصادی را تحمل می کنند چرا که با اصل نظام مشکلی ندارند.این را می توان به خوبی از حضور پر رنگ آنان پای صندوق های انتخابات های متعدد مشاهده کرد، از حضور پر شور و شعور همین مردم در راهپیمایی های مختلف از روز قدس و 13 آبان گرفته تا 22 بهمن ماه.همان هایی که اگر اعلام می شود ساعت آغاز راهپیمایی 10 صبح است، ساعت 9 نشده در محل قرار با تصاویری از شهدا و یا پرچم مقدش جمهوری اسلامی ایران حاضر شده اند در گرما و در سرما.

,

حضور مردم در راهپیمایی ها وانتخابات، نشانده مقبولیت نظام است

, حضور مردم در راهپیمایی ها وانتخابات، نشانده مقبولیت نظام است, حضور مردم در راهپیمایی ها وانتخابات، نشانده مقبولیت نظام است,

در راهپیمایی عزتمند 22 بهمن ماه 1399 با وجود شرایط کرونایی شاهد بودیم همه اقشار مختلف مردم با هر سلیقه و جناح سیاسی، از پیر و جوان گرفته تا دانش آموز و دانشجو در راهپیمایی خودرویی و موتوری حضور یافتند و باز به اصل نظام آری گفتند و این حضور مردم در راهپیمایی ها وانتخابات، نشانده مقبولیت نظام است.

,

درست مثل فروردین ماه 58 که یک همه پرسی ۹۸٫۲ واجدین شرکت با انداختن برگه"آری" موافقت خود را با استقرار حکومت جمهوری اسلامی اعلام کردند.

,

حرف اول و آخر ملت: جمهوری اسلامی ایران؛ نه یک کلمه بیشتر نه یک کلمه کمتر

, حرف اول و آخر ملت: جمهوری اسلامی ایران؛ نه یک کلمه بیشتر نه یک کلمه کمتر, حرف اول و آخر ملت: جمهوری اسلامی ایران؛ نه یک کلمه بیشتر نه یک کلمه کمتر,

امروز نیز اگر به سراغ همین مردم برویم باز به اصل نظام آری می گویند، هرچند که بسیار بسیار از برخی رفتار، کردار و اعمال برخی انقلابی نماها، ویژه خواری ها، اختلاسگر ها و چپاولگری برخی مسئولان خودفروخته و لیبرال و آقازاده ها گلایه دارند، اما حرف اول و آخر این مردم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

,

برخی مسئولین بی مسئولیت با تفکر غربگرایی کشور را به لبه پرتگاه می کشانند

, برخی مسئولین بی مسئولیت با تفکر غربگرایی کشور را به لبه پرتگاه می کشانند, برخی مسئولین بی مسئولیت با تفکر غربگرایی کشور را به لبه پرتگاه می کشانند,

در این باره رؤیا محمدی یکی از دانشجویان تویسرکانی در گفت و گو با خبرنگار ما می گوید: من یک دانشجو هستم و از وضعیت موجود و اقتصاد کشور که بسیاری از خانواده ها را گرفتار کرده گلایه مند، اما خوب می دانم نظام ما بر پایه مکتب حسینی شکل گرفته و من با اصول و اساس آن مشکلی ندارم، تنها گلایه ام از برخی مسئولین بی مسئولیتی است که تصدی امور را به دست گرفته و با تفکر غربگرایی خود می خواهند نظام را به لبه پرتگاه بکشانند.

,

گلایه مردمی از رفتار غربگریان است که قدرت جوانان را نادیده گرفته

, گلایه مردمی از رفتار غربگریان است که قدرت جوانان را نادیده گرفته, گلایه مردمی از رفتار غربگریان است که قدرت جوانان را نادیده گرفته,

وی اظهار کرد: هرچند این خودفروخته های داخلی با گفتار و عملشان دشمنان انقلاب را یاری می کنند اما ما مردم و به ویژه ما قشر جوان با پایه نظام مشکلی نداریم، اگر در محافل دانشگاهی با جسارت و البته بگویم با شهامت انتقاد می کنیم، حرفمان با این لبیرال های غرب زده است که قدرت ما جوانان را نادیده گرفته و دست گدایی به سوی دشمنان دراز می کنند.

,

با مسئولینی که کدخدای قلابی امریکایی را قبول دارند مخالفیم نه با نظام

, با مسئولینی که کدخدای قلابی امریکایی را قبول دارند مخالفیم نه با نظام, با مسئولینی که کدخدای قلابی امریکایی را قبول دارند مخالفیم نه با نظام,

امیدی، شهروند دیگر تویسرکانی نیز در گفت و گو با خبرنگار ما می گوید من از حامیان پر و پا قرص روحانی بودم و بسیاری را هم ترغیب کردم به او رأی بدهند، اما اینک فهمیدم که انتخابم اشتباه بوده، اگر امروز کشور با مشکلات اقتصادی بسیاری دست و پنجه نرم می کند شاید به خاطر همین انتخاب نادرست بوده، وگرنه ولایت و نظام را قبول دارم.

,

وی اظهار کرد: انتقاد سازنده با انتقاد یک جانبه و بی منطق تفاوت دارد، به شخصه با عملکرد این عده از مسئولانی که فکر می کنند دنیایشان را کدخدای قلابی امریکایی می سازند مخالفم نه با نظام.

,

ملت ولی نعمت نظام است، اما برخی مسئولان ما را نامحرم می دانند!

, ملت ولی نعمت نظام است، اما برخی مسئولان ما را نامحرم می دانند!, ملت ولی نعمت نظام است، اما برخی مسئولان ما را نامحرم می دانند!,

فرشید سوری مغازه دار تویسرکانی هم به خبرنگار عصر همدان؛ گفت: زندگی در این روزها بر ما و هم صنفی ها ما به ویژه با شرایط خاص کرونایی بسیار سخت می گذرد، زندگی سختی های خودش را دارد، اما این سختی ها را برخی مسئولین با بی کفایتی برای ما رقم زده اند.

,

وی عنوان کرد: عاشقانه ولی زمانه خود را دوست دارم و اگر اکنون کارد به استخوانم رسیده و فریاد می زنم برای این معیشت نامناسب و دست تنگی است که همه اش به خاطر بی تدبیری یک عده مسئولینی است که بویی از خدمتگزاری به مردم نبرده اند و ما را ولی نعمت خود نمی دانند.

,

عملکرد مسئولین بی تدبیر و بیی کفایت جدای از عملکرد نظام است

, عملکرد مسئولین بی تدبیر و بیی کفایت جدای از عملکرد نظام است, عملکرد مسئولین بی تدبیر و بیی کفایت جدای از عملکرد نظام است,

این مغازه دار تویسرکانی اظهار کرد: آیا آن مسئولی که خودش و فرزندانش در خارج از کشور تحصیل کرده اند می توانند با یک تفکر اسلامی و انقلابی برای ما شرایط و رفاه مناسب زندگی تأمین کنند؟ قطعا نه! فکر و ذهن آنان با تفکر پوچگرایی غربی گره خورده و زندگی ما مردم را درک نمی کنند.

,

سوری تأکید کرد: ما مردم دیگر نباید اجازه دهیم چنین تفکری بر صندلی قدرت در هر پست و جایگاهی برسد، عملکرد این مسئولین بی کفایت و بی تدبیر، که می خواهند امید را از مردم بگیرند جدای از اصل نظام است.

,

مشکلات کشور به دلیل فاصله گرفتن برخی مسئولان از اصول اساسی نظام است

, مشکلات کشور به دلیل فاصله گرفتن برخی مسئولان از اصول اساسی نظام است, مشکلات کشور به دلیل فاصله گرفتن برخی مسئولان از اصول اساسی نظام است,

زهرا بختیاری یک از فرهنگیان تویسرکانی هم در گفت و گو با خبرنگار ما از پیشرفت های نظام با تفکر اسلامیگری، جهادی و انقلابی حرف ها به میان آورد و گفت: کشور ما در بسیاری از شاخصه های علمی، دفاعی و فرهنگی سرآمد دیگر کشورها است و در این 42 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی قله های ترقی را یکی پس از دیگری همین جوانان طی کرده اند.

,

وی تصریح کرد: اگر خوب موشکافانه مشکلات کشور به ویژه مشکلات اقتصادی را ریشه یابی کنیم بی تردید متوجه می شویم آنجا که برخی مسئولین از اصول اساسی نظام فاصله گرفتند با مشکل مواجه شدیم، همان مسئولینی که به قدرت داخل اعتماد ندارند و از بی برنامه گی و شلختگی سیاسی خود کاسه چه کنم چه کنم به دست می گیرند و چشم امید به دشمنان بسته اند نه به مردمی که صادقانه پای انقلاب خود ایستاده اند.

,

به گزارش عصر همدان؛ خلاصه تمام حرف های این مردم این است که؛ ایران اسلامی بر مدار ولایت و مردم به حرکت خود ادامه می دهد، این را می توان از حضور گسترده مردمی در عرصه های مختلف نظام دید، با این وجود مردم از تدبیرهای سوخته برخی مسئولین بی مسئولیت با تفکر غربگرایی که کشور را به لبه پرتگاه می کشانند گلایه مندند، همان مسئولین بی کفایتی که با فاصه گرفتن از اصول اساسی نظام، مردم را نامحرم و کدخدای قلابی امریکایی را قبول دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه