اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی:

۱۲ فروردین سرآغاز حاکمیت تمدن اسلامی است

۱۲  فروردین سرآغاز حاکمیت تمدن اسلامی است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به مناسبت روز جمهوری اسلامی گفت: 12 فروردین مهر تایید مردمی بر انقلاب و سرآغاز حاکمیت تفکر و تمدن اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جمهوری اسلامی گفت: 12 فروردین مهر تایید مردمی بر انقلاب و سرآغاز حاکمیت تفکر و تمدن اسلامی است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در این بیانیه آورده است: یوم‌الله ۱۲ فروردین یادآور فریاد ملتی متمدن و سربلند از درون تاریخ است که ندای صلح، عدالت طلبی و خودباوری آنها در سایه انقلاب اسلامی به گوش جهانیان رسید و با پشتیبانی از آرمان‌های بنیانگذار این انقلاب شکوهمند مسیری جدید از عزتمندی و اقتدار پیش روی خود و تمامی آزادادیخواهان جهان قرار داد. 

,

در بخشی از این بیانیه آمده است: یوم‌الله 12 فروردین سرآغازی بر حیات واقعی اسلام در عصر دنیا داران جاه طلب و ‏زورمداران هواپرست است که از معنویت و روحانیت گسسته و سعادت ابدی خود را در پیروی از امیال و آرزوهای ‏مادی و حیوانی جستجو کرده اند. 

,

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در این بیانیه می افزاید: تاکید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در انجام رفراندوم در مدت کوتاهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی دلالت بر اهمیت و نقش مردم در تعیین سرنوشت و الگوی حکومت و اداره جامعه و قانونمندسازی ساختار و بنیان‌های نظام داشته و خط بطلانی بر تبلیغات مسموم استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی به شمار می‌رود. 

,

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: 12 فروردین را می توان تجلی واقعی اراده و عزم راسخ در تعیین سرنوشت کشور و نظام و نشان از روحیه استقلال طلبی و آزادیخواهی ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی دانست که با رای اکثریت قاطع مردم (2/98 درصد) در رفراندومی ملی بروز و ظهور یافت. 

,

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی ملت انقلابی به پیروزی رسید و در طول عمر با برکت انقلاب با این پشتیبانی و حمایت قله های بزرگی فتح و گام های مهمی در راستای اعتلای نظام اسلامی برداشته شد. 

,

این بیانیه می افزاید: ملت آگاه، مومن، زمان شناس و با بصیرت ایران اسلامی در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره با پشتیبانی از آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری عشق و علاقه خود به انقلاب اسلامی را فریاد زده است و امسال نیز در انتخابات ۲۸ خردادماه که فرصتی دوباره برای تثبیت اقتدار و عظمت نظام اسلامی محسوب می‌شود با حضور خود تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند. 

,

در پایان ابن بیانیه آمده است: خداوند بر توفیقات تمامی خدمتگزاران به نظام اسلامی بیفزاید و سایه مقام معظم رهبری را بر سر ملت همیشه در صحنه حفظ و روح بلند امام راحل و شهدای گرانسنگ را در جوار بارگاه قدس مأوا عنایت فرماید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه