اخبار داغ

فرماندار حاجی آباد عنوان کرد؛

۱۲ فروردین روز پیروزی نهایی و تحقق اهداف انقلاب اسلامی است

۱۲ فروردین روز پیروزی نهایی و تحقق اهداف انقلاب اسلامی است
جهانگیری گفت:12 فروردین روز پیروزی نهایی و تحقق اهداف انقلاب اسلامی است و رای قاطع مردم به جمهوری اسلامی به این آرمان والا تحقق بخشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: روزهای آغازین سال نو یادآور ۱۲ فروردین سال ۵۸ و ایام سرنوشت‌سازی است که با عزم تاریخی مردم مومن و بیدار دل این سرزمین حماسه ای سیاسی رقم خورد و عزت و اقتدار ملت ایران را به استقلال و آزادی جاودانه ساخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,

جهانگیری افزود؛ در چنین روزی مردم فهیم ایران اسلامی که پس از سال‌ها مبارزه، بر طاغوت ۲۵۰۰ ساله زمان غلبه کرده بودند، برای اعلان عمومی توفیق‌شان در هدفی بزرگ، با حضور در رفراندومی تاریخی، رای «آری» خود را به صندوق‌ها ریختند و در حماسه‌ای باشکوه، تأسیس نظامی را به رخ جهانیان کشیدند که ریشه های تنومندش بعد از گذشت ۴۲ سال، همچنان در برابر تندبادهای روزگار، قدرتمند و تناور ایستاده و با تکیه بر دو اصل جمهوریت و اسلامیت در همه عرصه‌های جهانی، خوش درخشیده است.

,

وی ادامه داد: تدبیر و دوراندیشی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و انتخاب «جمهوری اسلامی» با حمایت بیش از ۹۸ درصدی مردم، سبب شد نظام مردم‌سالار دینی در میهن عزیزمان حاکم شود تا ملت ایران بتوانند در همه برهه‌ها و حوزه‌ها در تعیین سرنوشت خود نقش‌آفرینی کنند.

,

فرماندار حاجی آباد اضافه کرد: امسال نیز که بهار طبیعت را با امید آغاز کردیم با همراهی و مشارکت مردم می توانیم از پس بیماری کرونا برآییم و با تکیه بر بهره گیری از توانمندی ها و تلاش های مستمر گامی موثر در جهت پشتیبانی و رفع موانع تولید برداریم.

,

جهانگیری خاطرنشان کرد: اینجانب با تبریک این روز از خداوند متعال می خواهم در سالی که به تدبیر رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی به نام سال «تولید, پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نامگذاری شده است ,مجد،عظمت و اتحاد و همدلی ملت شریف ایران اسلامی یک بار دیگر بر همگان نمایان شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه