اخبار داغ

فعال رسانه و مطبوعات هرمزگان عنوان کرد؛

جمهوری اسلامی با آمدنش تحول ساز شد

جمهوری اسلامی با آمدنش تحول ساز شد
عالی پور گفت: جمهوری اسلامی فرهنگ ایثار و مقاومت را در مردم ایران اسلامی تقویت نمود و امروز نگاه مردم نگاه درونی ملی است و با تلاشی که دارند تمام تحریم های اقتصادی را به زانو در می آورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدامین عالی پور احمدی فعال رسانه و مطبوعات هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در تاریخ 12 فروردین 1358 با حضور حداکثری‌شان این روز بزرگ را رقم زدند و با کسب نتیجه آرای 98 درصدی ریشه طاغوت را برای همیشه خشکاندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فعال رسانه ای هرمزگان افزود: نظام جمهوری اسلامی مرهون زحمات و تلاش های مجاهدانه امام راحل و شهدایی است که در هشت سال جنگ تحمیلی با نثار جان و جاری شدن خونشان، نهال انقلاب جمهوری اسلامی را آبیاری کردند تا ما بتوانیم با خیال راحت زیر سایه این درخت تنومند آزادانه زندگی کنیم و آسایش خاطر داشته باشیم.

,

وی ادامه داد: تحول عظیمی پس از شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور ایران اتفاق افتاد که پله های رشد و ترقی را هر روز بیشتر از دیروز در عرصه های مختلف این کشور شاهد هستیم.

,

عالی پور با بیان اینکه دشمنان این نظام هر لحظه به دنبال براندازی هستند تصریح کرد: اما تلاش های فرزندان این انقلاب نخواهد گذاشت سر سوزنی از ارزش های جمهوری اسلامی کاسته شود.

,

فعال رسانه ای هرمزگان تاکید کرد: جوانان این مرز و بوم با اعتقاد راسخ به آرمان های امام راحل و پیروی کامل از فرامین مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را گماشته اند تا باری دیگر به مانند سال های گذشته دامنه های افتخار آفرینی نظام مقدس جمهوری اسلامی را گسترش دهند.

,

وی گفت: امروز دانشمندان ایران زمین با تلاش در عرصه های علمی، پزشکی و نخبگان نیز در حوزه های فرهنگی و ورزشی حرفی برای گفتن دارند و این نمونه ای از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

,

فعالان عرصه رسانه و مطبوعات استان هرمزگان با بیان اینکه به تمام دشمنان این مرز و بوم باید گفت جمهوری اسلامی ایران الگویی بی نظیر در سطح جهانی برای کشورهای آزادی خواه و مطالبه گر شده است تصریح کرد: حرکت های بی شرمانه دشمن در ترور دانشمندان این کشور تاثیری در روند پیشرفت و توسعه ایران اسلامی ندارد زیرا از برکات هر قطره خون شهدایمان نخبه های دیگری رشد خواهند کرد و پرچم این کشور را به احتزاز در می آورند.

,

عالی پور خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی فرهنگ ایثار و مقاومت و انگیزش درونی را در مردم ایران اسلامی تقویت نمود و نگاه توسعه ای را گستراند امروز نگاه مردم نگاه درونی ملی است و با تلاشی که دارند تمام تحریم های اقتصادی را به زانو در می آورند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه