اخبار داغ

کارشناسی دینی و مذهبی هرمزگان مطرح کرد:

دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی و آغاز مردم سالاری دینی است

دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی و آغاز مردم سالاری دینی است
حاجبی گفت: کمال انقلاب اسلامی به حضور مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب و ناصران امام جامعه همچنان بی بدیل است و روز جمهوری اسلامی روز خواستن و اراده همگانی برای استقرار حاکمیت عدل در سرزمین ستمدیده ایران بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی،کارشناسی مذهبی و  امام‌جمعه شهر قلعه قاضی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: روز جمهوری اسلامی نماد بزرگ آغاز مردم سالاری دینی در عصر جدید بود با اینکه انقلاب اسلامی توسط مردم شکل گرفته بود و خود یک رفراندوم بزرگ بود و به طور طبیعی نیاز به رای گیری نداشت اما امام راحل مراجعه به آرای عمومی را برگ برنده نظام اسلامی خود می دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,

امام‌جمعه شهر قلعه قاضی افزود: کمال انقلاب اسلامی به حضور مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب و ناصران امام جامعه همچنان بی بدیل است و روز جمهوری اسلامی روز خواستن و اراده همگانی برای استقرار حاکمیت عدل در سرزمین ستمدیده ایران بود.

,

حاجبی ادامه داد: دشمنان اعم از داخلی و خارجی به خوبی می دانند که مردم عاشق امام جامعه و حکومت اسلامی و اجرای احکام دین هستند و از عدم اجرای احکام دین گلایه دارند و در عین حال برای ادامه حاکمیت دین تلاش می‌کنند.

,

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: جمهوری اسلامی از ظرف جمهوریت و محتوای اسلامی شکل گرفته است و مردم با حضور خود هم جمهوریت نظام را تقویت می کنند و هم بر محتوای آن صحه می گذارند.

,


وی خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی دشمنان ایران هستند و هیچ تفاوتی بین دشمنان جمهوری اسلامی و دشمنان سرزمین ایران وجود ندارد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه