اخبار داغ

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس:

مهمترین دستاورد نظام و انقلاب، دستاورد معنوی است

مهمترین دستاورد نظام و انقلاب، دستاورد معنوی است
حجت الاسلام حسین امیدی گفت: امام(ره) و شهدا این شرایط مطلوب و عزت‌مند را برای ما به ارمغان آوردند که مهمترین دستاورد نظام و انقلاب، دستاورد معنوی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس سیاسی شیرازه، حجت الاسلام حسین امیدی در مراسم بزرگداشت روز جمهوری اسلامی که در صحن مطهر حرمین احمدی و محمدی (ع) برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت این روز، گفت: این روز یوم الهی است که در خاطر همه زنده است و یاد و خاطره همه شهدا و امام شهدا(ره) مشهور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با یادآوری این مطلب که امام (ره) و شهدا این شرایط مطلوب و عزت‌مند را برای ما به ارمغان آوردند، تاکید کرد: مهمترین دستاورد نظام و انقلاب، دستاورد معنوی است.
,
 
,
وی با اشاره به این که نظام چه دستاوردهای اقتصادی و غیره داشته است، اظهار کرد: ابتدا و آغاز این نظام مقدس از یک حرکت الهی و خدایی شکل گرفت و هدف انقلاب برای حفظ و پیاده سازی اسلام ناب بوده است.
,
 
,
حجت الاسلام امیدی با یادآوری این مطلب که امام(ره) همواره به این مورد تاکید داشته‌اند پیاده‌سازی احکام الهی مهمترین هدف انقلاب اسلامی بوده است، افزود: راه انقلاب از مسجد آغاز شد و امام فرمودند: «مساجد سنگر هستند و باید سنگرها حفظ شود»، همچنین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند: «مساجد را با برنامه ریزی درست از جوانان پر کنید» از این رو لازم است مساجد با برنامه و فکر کار را ادامه دهند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه انقلاب با مساجد آغاز شد و با مساجد هم حفظ می شود، اضافه کرد: پس از ایجاد حکومت الهی حضرت مهدی (عج)، پایگاه ایشان، مسجد خواهد بود.
,
 
,
حجت الاسلام امیدی با طرح این سئوال که آیا مسجد می تواند در حوزه سیاست حرفی برای گفتن داشته باشد و در حوزه اقتصاد و معیشت به ما کمک کند؟، اضافه کرد: در حکومت امام عصر (عج) مساجد همین تاثیر دارند و اگر می خواهیم زمینه ظهور فراهم شود باید مساجد فعال و پویا در کشور وجود داشته باشند.
,
 
,
امام از مساجد کار انقلاب را آغاز کردند
, امام از مساجد کار انقلاب را آغاز کردند, امام از مساجد کار انقلاب را آغاز کردند,
 
,
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه لازم است در هر مسجد کارشناسان، نخبگان و اساتید با محوریت امام مسجد، طرح و نقشه ای فراهم کنند تا همه سلایق سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را به مسجد جذب کنیم، افزود: از همان ابتدای این قیام و نهضت آغاز شد امام از مساجد کار انقلاب را آغاز کردند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در زمان جنگ همین شیوه پیاده و این مورد باعث پیروزی شد، یادآور شد: بیش از پنج هزار مسجد در استان داریم که بسته های معیشتی در ایام کرونایی از طریق مساجد بین نیازمندان توزیع شد.
,
 
,
به گفته حجت الاسلام امیدی، در روستایی که هیچ نهاد دولتی شاید فعالیت نداشته باشد، در آن روستا یک مسجد با استفاده از ظرفیت های مردمی و خیرین فعالیت می‌کند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه در باشگاه های ورزشی، پارک ها و مراکز آموزشی جوانان، نوجوانان و نونهالان حضور دارند، تاکید کرد: اما در برخی از مساجد تنها افراد میانسال و مسن حضور دارند این نشان می دهد، در آن مسجد یک مشکل وجود دارد باید احصا شود که چه مشکلی بوده و باید سعی کنند که همه سلایق را در مسجد در هم جمع کنند.
,
 
,
شهید امنیت « محسن جعفری» محصول تفکر مسجد است
, شهید امنیت « محسن جعفری» محصول تفکر مسجد است, شهید امنیت « محسن جعفری» محصول تفکر مسجد است,
 
,
حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه فرهنگ همدلی و مودت و همچنین توجه به آرمان های انقلاب باید مورد توجه قرار گیرند، یادآور شد: آمریکا با عظمت پوشالی در هر گفتگو و بیانیه ای اسمی از ایران می آورد و اینها به خاطر عزتی است که شهدا به این کشور هدیه کردند، اگر شهدا نبودند و مسجدی ها نبودند، این مملکت به دست استکبار می افتاد.
,
 
,
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با یادآوری این مطلب که شهید امنیت « محسن جعفری» محصول تفکر مسجد است، افزود: حضرت سیدالشهدا با بهترین نوع رفتن از این دنیا رفت و با شهادت به دیدار خداوند رفتند و تمام شهدا این خط را متوجه شدند و این مسئله را فهمیدند و ادامه دادند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه تکلیف مداری در عصر انقلاب ما یک امر مهم است، تاکید کرد: اگر می خواهیم انقلاب مستمر بماند، شیعه باشد و در سراسر دنیا مردم با فرهنگ شیعی آشنا شوند و لازم است امروز باید با تلاش جهادی این فرهنگ را به جهان ارائه کنند و اگر می خواهیم پرچم انقلاب به دست حضرت مهدی (عج) برساند باید فرهنگ شیعه را به جهانیان معرفی کنیم.
,
 
,
حجت الاسلام امیدی افزود: باید هر کسی نقش خودش را در شعار سال پیدا کند و از طریق تلاش و کوشش حداکثری برای رسیدن به شعار سال فعالیت کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه