اخبار داغ

عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان:

مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران در ذات آن است/ مهمترین دستاورد نظام حفظ عزت و استقلال مردم است

مردمی بودن انقلاب اسلامی ایران در ذات آن است/ مهمترین دستاورد نظام حفظ عزت و استقلال مردم است
رحمان سعادت گفت:مردم ایران در سال 57 توانستند با انقلاب خود استقلال خود را به تایید برسانند و در این 4 دهه گذشته علاوه بر تمامی مشکلاتی که دشمنان برای ملت ایران به وجود آورده اند، توانستند از دستاورد خود حفاظت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمان سعادت کارشناس اقتصادی و عضو هیات علمی دانشگاه سمنان در گفت و گو با خبرنگار مرآت دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی را  داشتن نعمت استقلال و آزادی دانست و گفت: در تاریخ جهان دیده ایم  بسیاری از ملت ها  مانند ژاپن، هند و بسیاری از کشورهای آفریقایی برای رسیدن به عزت و استقلال  تلاش بسیار کرده اند اما  آن را بدست نیاوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی در ادامه افزود:قدرت های جهانخوار در این دو دهه گذشته استعمارگرایی را جزء برنامه های لاینفک خود قرارداده اند و سایه شوم استعمارشان برسر ملت های ضعیف در جهان بوده است.

,

سعادت در ادامه انقلاب  ایران را از همان نخست مردمی دانست و تصریح کرد: مردم  ایران در سال 57 توانستند با انقلاب خود استقلال خود را به تاید برسانند و در این 4 دهه گذشته علاوه بر تمامی مشکلاتی که دشمنان برای ملت ایران به وجود آورده اند، توانستند ازمهمترین دستاورد خود حفاظت کنند  واگر مردم ما عزت و استقلال را از دست دهند، تمام داشته های خود را از دست می دهند.

,

این استاد دانشگاه با اشاره به پیشرفت های عظیم جمهوری اسلامی ایران در این 4 دهه گذشته گفت: کشور ما سرمایه های عظیمی دارد و همانطور که در زمینه نظامی توانسته است به قدرت اول منطقه تبدیل شود و به یک نمود جهانی برسد در زمینه اقتصادی هم اگر سوءمدیریت های داخلی حل شود در دهه آینده و تا سال 1410 شاهد یک کشور ابر قدرتمند در زمینه اقتصادی خواهیم بود.

,

وی در پایان با مقایسه انقلاب ایران با انقلاب هایی مشابه مانند انقلاب فرانسه و  شوروی و هند، انقلاب کشور ما را یک انقلاب برگرفته از معنویات الهی و اسلامی دانست و افزود: شروع این حرکت انقلابی بارهبری امام بزرگوار بوده است و با اکنون با  فرمایشات و رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری به پیش خواهد رفت و همانطور که رهبر انقلاب بار ها با قراردادن شعار سال حول محور اقتصادی ،اهمییت این موضوع را به مسئولین گوشزد کردند ،امیدوارهستیم با درایت بیشتر مسئولین و تاسی از سخنان رهبری بتوانیم به پیشرفت واقعی درخورشان مردم کشورمان برسیم. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه