اخبار داغ

دو خبر از وضعیت راه ها و شهرهای کشور

ممنوعیت ورود شهروندان به پارک‌ها/ تردد در جاده‌ها 3.1 درصد کاهش یافت

ممنوعیت ورود شهروندان به پارک‌ها/ تردد در جاده‌ها 3.1 درصد کاهش یافت
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن اعلام کاهش ۳.۱ درصدی تردد وسایل نقلیه طی ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های کشور از ممنوعیت تردد در جاده چالوس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مطابق اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب سازمان راهداری سراسر کشور طی شبانه‌روز گذشته تردد وسایل نقلیه در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل کاهش 3.1 درصد را نشان می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سهم وسایل نقلیه سنگین از ترددها طی بازه ذکر شده 10.6 درصد، اوج تردد بین ساعات 18 تا 19 بوده و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 بامداد صورت گرفته است.

,

سازمان راهداری همچنین از ممنوعیت تردد در جاده چالوس مسیر جنوب به شمال و تردد روان محورهای هراز و فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) خبر داده است.

,

*ممنوعیت ورود شهروندان به پارک‌ها

, *ممنوعیت ورود شهروندان به پارک‌ها,

سرهنگ جهانشاه بهرام‌آبادی، معاون هماهنگ‌کننده پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به استقرار عوامل پلیس مقابل پارک‌ها از صبح امروز 13 فروردین اظهار کرد: در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اینکه شهروندان در روز طبیعت اجازه ورود به پارک‌ها و تفرجگاه‌ها را ندارند، همکاران ما از ساعت ٤ صبح امروز در تمامی معابر سطح شهر تهران مستقر هستند.

,

وی ادامه داد: نیرو‌های پلیس با اجرای طرح‌های از پیش تعیین شده به وظیفه خودِ عمل کرده و اجازه ورود شهروندان به پارک‌ها را نمی‌دهند.

,

سرهنگ بهرام آبادی بیان کرد: خواهشمندیم که مردم در این زمینه با پلیس همکاری لازم را داشته باشند که انشالله با مشکلی مواجه نشویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه