اخبار داغ

در خطبه های این هفته هرمزگان عنوان شد؛

عصبانیت استکبار جهانی از توافق راهبردی ایران و چین، گواه بر موفقیت آن است/«رقیب هراسی» راهبرد دشمن برای انتخابات ۱۴۰۰ است

عصبانیت استکبار جهانی از توافق راهبردی ایران و چین، گواه بر موفقیت آن است/«رقیب هراسی» راهبرد دشمن برای انتخابات ۱۴۰۰ است
امامان جمعه هرمزگان در خطبه های این هفته استان با اشاره به امضای سند راهبردی ایران و چین گفتند: امضای این سند یک موفقیت است چراکه امروز دشمنان بواسطه آن با ناراحتی و عصبانیت موضع گیری های شدید را اتخاذ کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام شریفی امام جمعه حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: حضور در میدان پشتیبانی از تولید و زدودن موانع فقط کار مسئولان نیست آهاد مردم دز آن نقش دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مهمترین اولویت سرو سامان دادن به فضای مجازی، تکمیل شبکه ملی اطلاعات است

,

وی افزود: بسیاری از این پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نیاز به فرهنگ سازی و کار فرهنگی دارد.

,

شریفی ادامه داد: مقام معظم رهبری اولین بار است که یکی و ولنگاری رنج آور در فضای مجازی این گونه روشن و صریح گلایه می کنند.

,

خطیب نماز جمعه حاجی آباد اضافه کرد: کنترل فضای مجازی مختص ایران و مترادف با فیلترینگ نیست کنترل فضای مجازی یک رویکرد جهانی است و لوازم حکمرانی در دنیای مدرن است.

,

وی خاطرنشان کرد:تکمیل ابر پروژه شبکه ملی اطلاعات یکی از مهمترین و اولین ترین کارهای سرو سامان دادن به فضای مجازی کشور است.

,

عصبانیت استکبار جهانی از توافق راهبردی ایران و چین، گواه بر موفقیت آن است

,

حجت الاسلام مهدی دری در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز رودان با اشاره به انتخابات پیش رو آنرا یک آزمایش الهی عنوان کرد و گفت: اگر رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه انتخابات  قرار دهیم کشور از مشکلات رهایی می یابد.
وی حضور پر رنگ در انتخابات را مایه ناامیدی دشمنان دانست و گفت: قطعا با حضور باشکوه نطفه یاس و ناامیدی در دل آنان کاشته می شود  و حربه های دشمنان در عرصه ها مختلف ناکام خواهد شد.

,
,

وی با اشاره به شعار سال تصریح کرد: هرگاه مشکل تولید برطرف شود مشکل اشتغال نیز رفع می شود و در پی آن معضلات اجتماعی کم رنگ و ازدواج و شور و نشاط اجتماعی رواج پیدا خواهد کرد.
دری تاکید کرد: اگر تولید و اشتغال نباشد معضلات اجتماعی در کشور بیداد خواهد کرد.
امام جمعه رودان با بیان اینکه مانع زدایی ها و پشتیبانی ها دیگر امور مورد تاکید مقام معظم رهبری هستند گفت: هرگاه روند یک تولید چند سال به طول به انجامد قطعا ضربه سنگینی به یک بخش مهم از جامعه و اقتصاد معیشت وارد می شود.
وی گفت: با انتخاب یک دولت جدید، جوان و حزب الهی ان شا الله این مشکلات مرتفع خواهد شد.

,
,
,
,

خطیب نماز جمعه رودان با اشاره امضای سند راهبردی ایران و چین گفت: امضای این سند یک موفقیت است چراکه امروز دشمنان بواسطه آن با ناراحتی موضع گیری های شدید را اتخاذ کرده اند.
وی با گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان عجل الله فرجه الشریف تصریح کرد: این عزیزان در خط مقدم امنیت کشور هستند و مظلوم ترین شهدا ، شهدای امنیت محسوب می شوند.
وی ادامه داد: مبارزه شبانه روزی با سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی دشمنان، مقابله با گروه های داعشی و تکفری، مبارزه با مفاسد اقتصادی، تلاش برای رفع مشکلات مردمی بخشی از اقدامات قابل ستایش سربازان گمنام امام زمان عجل الله فرجه الشریف است.

,
,
,

«رقیب هراسی» راهبرد دشمن برای انتخابات ۱۴۰۰ است

,

حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم اظهار کرد: عصبانیت رژیم صهیونیستی و آمریکا درباره سند همکاری ایران و چین، نشان از درستی این حرکت و تاثیر آن در جهان دارد.

,

وی ادامه داد: غرب و به ویژه آمریکا امپراطوری رسانه‌ای خود را علیه همکاری ایران و چین به کار بسته‌اند و از این رو باید سند همکاری امضا شده باید تا آن جا که ممکن است شفاف سازی شود،

,

امام جمعه قشم تصریح کرد: این یک سند راهبردی است که نحوه همکاری دو کشور در مدت ۲۵ سال آینده را مشخص می‌کند.

,

وی افزود: پیش از ایران نیز اتحادیه اروپا، عربستان صعودی و دیگر کشورها با چین سند همکاری امضا کرده‌اند و این امر نشانه سیاست های دوگانه غرب در عمل و گفتار است.

,

امام جمعه شهرستان قشم گفت: مردم در انتخابات ۱۴۰۰ بویژه در عرصه ریاست جمهوری، برای دستیابی به ایرانی قوی باید رئیس جمهوری پرنشاط، قوی، مومن، متعهد، مردمی و کارآمد را با حضور مقتدرانه خود در پای صندوق‌های رای انتخاب کنند.

,

تارم افزود: دشمنان خارجی و افراد داخلی همسو با آنان با استفاده از ترفند رقیب هراسی در انتخابات آتی قصد دارند تا جامعه را از برخی کاندیداهای احتمالی بترسانند.

,

وی ادامه داد: دشمن با این ترفند، نظامیان و به ویژه سپاه پاسداران را موردهدف قرار داده و این در حالی است که در نظامیان نیز مطابق قانون صلاحیت حضور در انتخابات را دارند.

,

امام جمعه شهرستان قشم با اشاره به اهمیت رصد و مدیریت فضای مجازی خاطرنشان کرد: مدیریت هوشمندانه فضای مجازی به معنای فیلتر کردن نیست بلکه مدیریتی کارآمد و صحیح در جنگ روانی مورد نظر است.

,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه