اخبار داغ

امام جمعه موقت گرگان

مسئولان به منافع مردم توجه بیشتری داشته باشند/مجلس با تصویب قوانین شفاف شعار سال را محقق کند

مسئولان به منافع مردم توجه بیشتری داشته باشند/مجلس با تصویب قوانین شفاف شعار سال را محقق کند
حجت الاسلام لیوانی گفت: برای تحقق شعار سال باید قوانین شفاف در مجلس تصویب شود و امیدواریم مسئولان مملکت به منافع مردم توجه بیشتری داشته باشند و آنچه منافع جامعه اقتضا می کند را اجرایی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛حجت الاسلام قاسم لیوانی امروز در نماز جمعه عبادی سیاسی شهر گرگان اظهار کرد: رفاه اقتصادی جامعه در گروه دو عنصر محوری《 کوشش در تولید》 و《 قناعت در مصرف》 است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,

وی با بیان اینکه متاسفانه در جامعه ما رقابت ناسالمی در جامعه وجود دارد، ادامه داد:  در بسیاری از موارد مانند مانند مسکن، لباس، غذا، خودرو و لوازم زندگی اسراف و زیاده‌روی را شاهد هستیم که باید قناعت صورت گیرد.

,

امام جمعه موقت گرگان تصریح کرد:  مقصود از تولید اشتغال به کار مشروع برای تامین زندگی و پیشرفت جامعه است و در روایات ما هم فراوان به این امر توصیه شده و سیره ائمه ما هم چنین است.

,

وی اضافه کرد: گسترش رفاه معقول و عزتمندانه برای خانواده لازم است و باید سرپرست خانواده برای رفاه خانواده تلاش کند.

,

امام جمعه گرگان تاکید کرد: برای تحقق شعار سال باید قوانین شفاف وجدید در مجلس تصویب شود تا اثر بخش باشد زیرا قوانین فعلی کارایی لازم را ندارد.

,

لیوانی ادامه داد: قوانین جدید راهگشا برای قوه مجریه خواهد بود تا بتواند به تولید شتاب ببخشد.

,

وی اذعان کرد: در برخی مواقع افراد و مسئولان هستند که اجازه تولید مطلوب و کافی را نمی دهند و با تفسیر غلط از مقررات جلوی تولید سنگ اندازی می کنند.

,

, ,

لیوانی در بخش از سخنانش یادآورشد: همه در برابر نیازمندان مسئول بوده و باید از کسانی که درآمد نداشته یا درآمد آنها اندک است، حمایت شود.

,

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کارگران روزمزد گفت: بسیاری از این افراد سرافکنده به خانه برمی‌گردند و شرمنده زن و فرزند خود می شوند.

,

لیوانی بیان کرد: درست است که کمک هایی تحت عنوان یارانه و کمک معیشتی به آنها می‌شود اما با وجود گرانی ها و افزایش روز به روز قیمت ها، این کمک ها دردی از آنها دوا نمی‌کند.

,

امام جمعه موقت ابراز کرد: از یک طرف جوانان را به ازدواج و تشکیل خانواده ترغیب می کنیم اما با وجود تنگناهای اقتصادی و نیازمندی آنها به مسکن و لوازم زندگی، این امر برای اکثر آنها میسر نیست.

,

وی تاکید کرد: امیدواریم مسئولان مملکت به منافع مردم توجه بیشتری داشته باشند و آنچه منافع جامعه اقتضا می کند را اجرایی کنند.

,

, ,

 

,

لیوانی متذکرشد: مملکت ما سرزمین فقیری نیست بلکه منابع زیادی داریم و باید آنها را استخراج کرده و صرف رفاه حال مردم کنیم.

,

وی ادامه داد: در حال حاضر دشمنان حتی حاضر نیستند اقلام و مواد مورد نیاز به واکسن را در اختیار ایران قرار دهند و با روش‌های مختلف ممانعت می‌کنند.

,

لیوانی افزود: بسیاری از تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی فرسوده است که اگر تحریم نبودیم باید آنها را دور می انداختیم اما الان مجبور هستیم با هزینه‌های زیاد آنها را تعمیر و استفاده کنیم.

,

امام جمعه گرگان در خاتمه گفت: همه مسئولان،نمایندگان مجلس، قوه مجریه و قضائیه همه باید دست به دست هم دهند و موانع راه تولید را برطرف کنند تا جامعه نیاز به بیگانگان نداشته باشد و به خودکفایی برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه